حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک هایستر

ما در پاور پارت مجموعه گسترده‌ ای از قطعات لیفتراک هایستر را برای همه مدل‌ ها توزیع می‌ کنیم. ما سریع ترین زمان حمل و نقل را با مقرون به صرفه ترین قیمت می ارائه دهیم.

قطعات لیفتراک هایستر

لوازم یدکی لیفتراک هایستر

جستجو و خرید قطعات لیفتراک هایستر اصلی می تواند بسیار زمان بر باشد. پاور پارت متعهد است که تجربه خرید قطعات لیفتراک را تا حد امکان بدون دردسر و لذت بخش کند. ما طیف گسترده ای از قطعات لیفتراک را برای انواع و مدل های لیفتراک با مقرون به صرفه ترین قیمت ارائه می دهیم. 

ما در پاور پارت در به روز رسانی روزانه موجودی قطعات نهایت دقت را به خرج می دهیم، بنابراین مشتریان ما می توانند تک تک مدل های قطعات لیفتراک هایستر مورد نیاز خود را انتخاب کنند. با داشتن کارشناسان خبره و کاملا آموزش دیده قطعات لیفتراک، ما مفتخریم که با کیفیت بالا، تولید کننده تجهیزات اصلی (OEM) را به شما ارائه می کنیم و به شما کمک می کنیم هزینه های خود را کاهش دهید و ناوگان لیفتراک خود را در اوج نگه دارید.

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک هایستر

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک هایستر ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! قطعات موجود هایستر در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک هایستر را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک هایستر بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه لیفتراک هایستر

تاریخ Hyster® از سال 1929 در اوج رکود بزرگ شروع می شود. همه چیز به عنوان یک رویا شروع شد، اما همانطور که تاریخ ثابت می کند Hyster® به یک داستان موفقیت آمریکایی تبدیل شد که به زمانی برمی گردد که فقط یک شرکت پست ویلامت بود که در شمال غربی اقیانوس آرام ایجاد شد. 

قطعات لیفتراک هایستر

هایستر در ابتدا یک تولید کننده تجهیزات جنگلداری بود. این شرکت تولید کننده تجهیزات وینچ یا بالابر چوب بری شد که اسماً به آنها “هایستر” می گفتند.

ارزش ها اجزای کلیدی که کل عملیات تجاری Hyster® را تشکیل می دهند با موارد زیر تعریف می شوند: ایمنی، کیفیت، تحویل، هزینه، روحیه و محیط.

محصولاتی که Hyster® ایجاد می‌کند باید مورد اعتماد متخصصان باشد و باید با استانداردهای گروه‌ های تولیدی جهانی امروز مطابقت داشته باشد، و به همین دلیل است که آنها بر عناصر مهم بالا تأکید می‌کنند. Safety for Hyster® به این معنی است که همیشه در کاری که انجام می‌ دهند، می‌ فروشند، عمل می‌ کنند، تصمیم می‌ گیرند و به کار می‌ گیرند، ایمن باشند.

در کل چیزی که Hyster® را از بقیه متمایز می‌کند این واقعیت است که تمام بالابرهای خود را در بازار فروش ایجاد یا مونتاژ می‌ کند، و تمام سایت‌ هایی که لیفتراک ها را تولید می‌ کنند، همگی دارای گواهی ISO هستند تا از فناوری‌ های کلاس جهانی و پیشرفته‌ تر بودن اطمینان حاصل کنند. یکی از این ویژگی‌ هایی که در Hyster® برجسته است، فناوری جریان تقاضا (DFT) است که هزینه‌ های عملیاتی شرکت‌ ها را کاهش می‌ دهد.

لوازم لیفتراک هایستر

پاور پارت از معتبرترین تامین کنندگان قطعات لیفتراک هایستر به شمار می رود. روی کیفیت قطعات تایید شده powerpart حساب کنید. هر قطعه ای که نیاز داشته باشید به راحتی در هر زمان که نیاز داشته باشید و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار خواهند گرفت. پاور پارت با ارائه مجموعه گسترده ای از لوازم یدکی لیفتراک هایستر، تقریباً برای همه مدل ها و ساخت های لیفتراک، به شما کمک می کنند تا عملکرد ثابت و کارآمد لیفتراک های خود را با هزینه مقرون به صرفه مدیریت کنید.

ما قطعات لیفتراک هایستر مانند کابل های سیلندر اصلی، پاک کننده های ترمز، فیلترهای سوخت، کیت های تنظیم، روتورها، کاستورها و چرخ ها را برای همه مدل ها و ساخت های لیفتراک و غیره ارائه می دهیم تا عمر طولانی و کارایی بالایی را به مشتریان ارائه دهیم. ما دسترسی آنلاین بی دردسر به تمام محصولات و قطعات خود، از جمله گزینه های مختلف برای حمل و نقل را نیز ارائه می دهد، که باعث می شود مشتری در هر زمان که نیاز داشته باشد، سفارش خود را دریافت کند.

قطعات لیفتراک میتسوبیشی

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک هایستر انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک هایستر در پاورپارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید