حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک کاترپیلار

جستجو و خرید قطعات اصلی برای لیفتراک بسیار زیاد و زمان بر است. پاور پارت متعهد است که تجربه خرید قطعات لیفتراک کاترپیلار را تا حد امکان بدون دردسر و لذت بخش کند. ما طیف گسترده ای از لوازم یدکی را برای انواع و مدل های لیفتراک کارتپیلار با مقرون به صرفه ترین قیمت ارائه می دهیم. ما در به روز رسانی روزانه موجودی نهایت دقت را به خرج می دهیم، بنابراین مشتریان ما می توانند تک تک لوازم یدکی کاترپیلار مورد نیاز خود را انتخاب کنند. 

با داشتن کارشناسان خبره و کاملا آموزش دیده قطعات لیفتراک کاترپیلار، ما مفتخریم که با کیفیت بالا، تولید کننده تجهیزات اصلی (OEM) و همچنین لوازم افترمارکت به شما کمک می کنیم هزینه های خود را کاهش دهید.

قطعات لیفتراک کاترپیلار
قطعات لیفتراک کاترپیلار

لوازم یدکی لیفتراک کاترپیلار

وقتی صحبت از خرید قطعات لیفتراک کاترپیلار می شود، نباید صرفاً روی ویژگی های محصول و قیمت آن تمرکز کنید، بلکه باید به قطعاتی که با آن ساخته شده است، به ویژه برای لوازم فرمان، اهمیت یکسانی بدهید. قطعات هیدرولیک، ترمزها و سیستماحتراق. همچنین باید توانایی سازنده مربوط به ارائه بسته نگهداری یا خدمات پس از فروش همه جانبه را در نظر بگیرید. ما تجربه قابل توجهی در ارائه پشتیبانی محصول به دست آورده ایم و همیشه بر خدمات و رضایت مشتری به عنوان بخشی حیاتی از فرهنگ سازمانی خود تمرکز کرده است.

پاور پارت به ارسال سریع تاکید دارد تا بتواند خیلی سریع بالابر شما را به محیط کار برگرداند. علاوه بر این، این شرکت خرید آنلاین را ارائه می دهد تا مشتری به راحتی و بدون دردسر زیاد لوازم یدکی را به سرعت سفارش دهد. این زیرساخت به مشتریان این شرکت در سراسر ایران کمک می کند تا در هر زمان و در هر مکان، قطعات لیفتراک کاترپیلار را سفارش دهند. ما همچنین تضمین می کنیم که قطعات از موادی ساخته شده اند که بالاترین کیفیت را دارند تا با مشخصات OEM مطابقت داشته باشند. تمامی قطعات از نظر استانداردها کاملاً قابل اعتماد و بادوام هستند و همچنین از سازگاری کامل با تعویض اطمینان می‌دهن

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک کاترپیلار

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک کاترپیلار ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! لوازم یدکی کاترپیلار در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک کاترپیلار را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک کاترپیلار بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه لیفتراک کاترپیلار

کاترپیلار برندی که برای بهترین ها ساخته شده است تا محیط های کاری سخت را قابل تحمل کند. در واقع، منصفانه است که بگوییم لیفتراک‌های کاترپیلار پاسخی را ارائه می‌دهند که سریع‌تر از آن چیزی است که هر کسی فکرش را بکند، برآورده می‌کند.

و این چیزی است که در تجارتی که لیفتراک‌های کاترپیلار بخشی از آن هستند بسیار مهم است. کاترپیلار نیز توسط کارشناسان به عنوان بهترین مارک در بالابر بیهوده نامیده نمی شود. برای بیش از 50 سال، کاترپیلار نامی را برای ارائه کامیون های بارگیری که برای کارایی ساخته شده اند، ساخته است. از دهه 1960، این طرح‌ها در سخت‌ترین محیط کاری شناخته شده در هر زمینه ساختمانی عمل می‌ کنند. 

قطعات لیفتراک کاترپیلار

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک کاترپیلار انتخاب کنید؟

خرید قطعات لیفتراک کاترپیلار در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ کاترپیلار ما، طیف گسترده ای از لوازم یدکی مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

لوازم کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

لوازم الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتور و لوازم موتوری (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

سیستم انتقال

چراغ ها

فیلترها

لوازم هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید