حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک سهند

ما می دانیم که قطعات تقلبی لیفتراک می تواند عملکرد وسیله تان را کاهش دهد یا به تجهیزات آن آسیب برساند – به همین دلیل است که ما قطعات لیفتراک سهند اصلی را ارائه می دهیم. با خرید قطعات اصلی به تضمین حداکثر زمان کارکرد و کاهش ریسک و هزینه تعمیرات غیر ضروری کمک خواهید کرد.

قطعات لیفتراک سهند پاور پارت مستقیماً از سازنده به ما می رسد. ما از قیمت های رقابتی در تمام قطعات اطمینان می دهیم. مهم است که قطعات مناسب را با رقابتی ترین قیمت، در سریع ترین زمان ممکن، صرف نظر از اینکه ناوگان شما بزرگ یا کوچک است، تهیه کنید. شبکه شعب ما قطعات اصلی توصیه شده و همچنین طیف گسترده ای از لوازم جانبی و پیوست ها را ارائه می دهد.

قطعات لیفتراک سهند
قطعات لیفتراک سهند

لوازم یدکی لیفتراک سهند

ما در پاور پارت قطعات لیفتراک سهند را برای مدل های مختلف در سراسر ایران عرضه می کنیم. انواع دینام، استارت، لوازم محور و گیربکس، قطعات الکترونیکی، جوی استیک، پمپ، انژکتورهای واحد، سوپاپ، قفل های چرخشی، واحدهای کنترل، فیلترها، اجزای هیدرولیک، سایر مواد مصرفی برای استکرهای دسترسی و موارد دیگر.

بسیاری از قطعات لیفتراک سهند در حال حاضر در انبار هستند و بلافاصله در دسترس هستند. سفارشات معمولاً ظرف 24 ساعت برای شما آماده می شوند. ما همچنین می توانیم قطعات لیفتراک را در صورت درخواست جاسازی کنیم.

از طریق فروشگاه آنلاین ما دریابید که چه قطعاتی را در دسترس داریم. همچنین می توانید برای تهیه قطعه مناسب برای لیفتراک خود با ما تماس بگیرید.

اگر قطعات لیفتراک سهند موجود نباشد، ما آنها را برای شما سفارش می دهیم و معمولاً ظرف 24 ساعت آنها را دریافت خواهید کرد. 

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک سهند

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک سهند ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! لوازم سفارشی در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک سهند را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک سهند بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه لیفتراک سهند

سهند اولین لیفتراک سازی در خاورمیانه است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۵ آغاز نموده است. این شرکت با برندهای اروپایی همچون CONVEYANCER ،  CLIMAX ،  ROBERYOWEN و PERKINS و BALKANCAR و HURTH همکاری داشته است و در سال 1376 گواهینامه تضمین مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۲ از کمپانی RWTUV اخذ نمود. 
در سال ۱۳۷۷ همکاری خود را با شرکت FIAT-OM  ایتالیا در جهت انتقال تکنولوژی قرارداد آغاز کرد. امروزه سهند در تمام نقاط کشور نمایندگی و خدمات پس از فروش دارد و یکی از برندهای مطرح ایران به شمار می رود. 
 
قطعات لیفتراک سهند
قطعات لیفتراک سهند

لوازم لیفتراک سهند

با دسترسی به بیش از هزار قطعات لیفتراک سهند، ما می توانیم بیش از 93 درصد از نیازهای تعویضی شما را برطرف کنیم. پاور پارت تجهیزات اصلی و لوازم افترمارکت با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. هر قطعه بالابر برای مطابقت با استانداردهای طراحی دقیق مهندسی شده است. پیشرفته ترین نرم افزار مدیریت انبار ما را قادر می سازد تا قطعه مناسب را در زمان مناسب داشته باشیم.
فرقی نمی‌کند چه مدلی داشته باشید، ما تضمین می‌کنیم که قطعه های مناسب برای بالابر شما را پیدا می کنیم. بنابراین، چرا امروز با ما تماس نمی گیرید تا ببینید چه چیزی در انبار داریم؟

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک سهند انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید