حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک هلی

بهترین راه برای به حداکثر رساندن ارزش لیفتراک، تعویض لوازم یدکی آن با لوازم اصلی است. و پاور پارت تنها جایی است که می توانید قطعات لیفتراک هلی اورجینال را تهیه کنید. ممکن است هزینه بیشتری را بپردازید، اما ارزش بلندمدت لوازم یدکی هلی ناشی از کیفیت، دوام و قابلیت اطمینان آنهاست.

قطعات لیفتراک هلی
قطعات لیفتراک هلی

لوازم یدکی لیفتراک هلی 

ما می دانیم که لوازم یدکی تقلبی می تواند عملکرد وسیله را کاهش دهد یا ممکن است به دیگر تجهیزات آسیب برساند – به همین دلیل است که ما قطعات اصلی عرضه شده توسط OEM (سازنده تجهیزات اصلی) را ارائه می دهیم. با خرید قطعات لیفتراک هلی اورجینال به تضمین حداکثر زمان کارکرد و کاهش ریسک و هزینه تعمیرات غیر ضروری کمک می کنند.

کیفیت بالای قطعات

شما به دلیل شهرت برند؛ این مدل را خریداری کرده اید. لوازم اصلی دقیقاً با همان دقت، مواد با کیفیت و توجه به جزئیات مانند لیفتراکها ساخته می شوند. قطعات لیفتراک هلی برای کارکرد یکپارچه با سایر قطعه ها ساخته و مهندسی شده اند.

دوام و قابلیت اطمینان

با قطعات لیفتراک هلی اورجینال، دیگر نگران این نخواهید بود که آیا بالابر شما به درستی کار می کند یا خیر. لوازم اورجینال به افزایش زمان کارکرد کلی شما کمک کرده و به شما کمک می کند مدت زمان بیشتری کار کنید. آنها برای کار و ماندگاری ساخته می شوند.

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک هلی 

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک هلی ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! لوازم موجود هلی در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک هلی را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک هلی بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

لوازم لیفتراک هلی

هلی شهرت 60 ساله ای در ارائه لیفتراکهای قابل اعتماد دارد. آنها یکی از 10 تولید کننده بزرگ لیفتراک در جهان هستند. هزاران بالابر هلی در همین لحظه در حال استفاده هستند و مواد را از مجتمع های صنعتی در اروپا به ساخت و ساز چند واحدی در آمریکا حمل می کنند.

هلی یک خط همه کاره از بالابر تولید می کند. نه فقط در انواع مدل، بلکه در انواع موتور. بسته به سری، یک بالابر هلی از یکی از چندین موتور مختلف استفاده می کند که با کاربرد مورد نظر مطابقت دارد.

قطعات لیفتراک هلی بنزینی:

K15-K21-K25-H15-H21-H25

قطعات لیفتراک هلی دیزل:

C240 , 4JG2 , 4D94 , 4TNE98 , 4TNV94 , 6BJ1 , 6BB1 , A498 , A490 , C490 , B490

قطعات لیفتراک هلی

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک هلی انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک هلی در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید