حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک چری

پاور پارت با بیش از هزاران قطعات لیفتراک چری OEM و افترمارکت پاسخگوی نیاز شما به هر قطعه جدید اضافه یا جایگزین احتمالی، بزرگ و کوچک، برای مدل‌ های مختلف لیفتراک است. اینها از ترمز لیفتراک و قطعات الکتریکی گرفته تا چرخ های جک پالت و هر چیز دیگری را شامل می شود. ما طیف وسیعی از صندلی‌ ها، چراغ‌ ها و… را به تناسب هر بودجه‌ ای داریم تا مطمئن شویم که هنگام کار با لیفتراک خود ایمن و راحت هستید.

قطعات لیفتراک چری
قطعات لیفتراک چری

لوازم یدکی لیفتراک چری

ایمنی برای ما یک اولویت است، بنابراین ما مطمئن می شویم که قطعات لیفتراک چری موجود در پاور پارت می تواند به شما در افزایش ایمنی عملیات لیفتراک شما کمک کند. سالانه بیش از 8000 آسیب در محل کار با بالابرها همراه است. خوشبختانه، ما طیف وسیعی از قطعات و لوازم جانبی را ارائه می دهیم که محیط کار ایمن را ترویج می کند. از سیگنال‌ ها و آلارم‌ های پشتیبان گرفته تا سیستم‌ های دوربین کامل، محصولات ما تضمین می‌ کنند که رانندگان لیفتراک شما می‌ توانند وسایل نقلیه خود را با اطمینان راه اندازی کنند.

علاوه بر طیف گسترده ای از قطعات لیفتراک چری OEM، ما همچنین مجموعه بزرگی از قطعات افترمارکت را ارائه می دهیم. اینها قطعاتی هستند که می توانید به آنها تکیه کنید تا کیفیت و دوام مشابه نام تجاری خود را برآورده کند یا از آن فراتر رود. هنگامی که گزینه ای برای انتخاب یک قطعه OEM در مقابل افترمارکت وجود دارد، کارکنان آموزش دیده ما اطلاعاتی را که برای انتخاب آگاهانه نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند. ما هرگز در مورد کیفیت یا ایمنی سازش نخواهیم کرد. 

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک چری

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک چری ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! قطعات موجود چری در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک چری را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک چری بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه لیفتراک چری

 
قطعات لیفتراک چری

CHERY Heavy Industry Co., Ltd در سال 2010 تاسیس شد. این شرکت تجهیزات کشاورزی، راهسازی و همچنین تجهیزات لجستیکی – شمع کانتینر، لیفتراک – برقی و با موتورهای احتراق داخلی، تراکتور و پالت تراک تولید می کند.

مجموع: 9 دسته و 300 مدل لیفتراک و سایر تجهیزات برای بارگیری و تخلیه با هر حجم و پیچیدگی متفاوت. ظرفیت بار ارائه شده در خط تجهیزات از 0.5 تا 16 تن.

کارخانه لیفتراک CHERY در ووهو، استان آنهویی چین واقع شده است. پایه تولید دارای گواهی انطباق ISO9001 و گواهینامه های بازارهای خارجی است. در سال 2011، این کارخانه 3000 دستگاه تجهیزات تولید کرد.

در آوریل 2012، این شرکت یک سایت تولید جدید با سرمایه گذاری کل 600 میلیون یوان و ظرفیت تولید 30000 واحد افتتاح کرد.

مساحت کارخانه جدید تقریباً 50 هکتار است. در ساخت فن آوری از آخرین فناوری از جمله توسعه خود استفاده می کند.

اکنون تجهیزات این شرکت در چین مورد استفاده قرار می گیرد و به 15 کشور جهان صادر می شود.

لوازم لیفتراک چری

لیفتراک ها در مواردی استفاده می شود که چابکی و تطبیق پذیری برای رسیدن به مکان هایی که سایر تجهیزات کار نمی کنند مورد نیاز است. به همین دلیل، ضروری است، آنها هر بار بدون نقص کار کنند. تجهیزات خراب می شوند و زمان خرابی ناشی از آن می تواند حاشیه سود شما را منفجر کند. به پاور پارت اجازه دهید با ارائه قطعات لیفتراک چری و خدمات با کیفیت بالا به شما در حفظ آن کمک کنیم.

ما در پاور پارت موجودی وسیعی از قطعات لیفتراک چری را در اختیار داریم. از اجزای موتور، غلتک‌های دکل، قطعات LPG، و اقلام الکتریکی گرفته تا مجموعه‌های چنگال، لاستیک‌ها، چراغ و تجهیزات ایمنی

مهم نیست که چه نوع لیفتراک و مدلی در ناوگان شما وجود دارد، powerpartco ارائه دهنده برتر قطعات لیفتراک چری است و همه مدل ها را پوشش می دهد. مطمئن باشید که رقابتی ترین قیمت ها و همچنین زمان تحویل عالی را برای هر قطعه ای که پس از سفارش داده شده است خواهید یافت. 

قطعات لیفتراک چری

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک چری انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک چری در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید