حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک تویوتا

قطعات لیفتراک تویوتا اورجینال موجود در پاور پارت برای حفظ بالاترین سطح ایمنی و کیفیت و کارآمدتر کارکردن لیفتراک هستند. متخصصان ما یک پایگاه داده مرجع گسترده دارند که به شما امکان می دهد به میلیون ها قطعه اصلی و با کیفیت و مطابق با استانداردهای صنعت دسترسی داشته باشید. از لاستیک، ترمز، فیلتر، شیلنگ، صندلی، چراغ یا موارد دیگر گرفته تا قطعات موتوری و گیربکس تویوتا؛ powerpartco تمام نیازهای شما را در این زمینه مرتفع خواهد کرد. همچنین به هر سوالی در مورد قطعات، گارانتی آنها و نحوه حمل و نقل قطعات پاسخگو خواهیم بود.

لوازم یدکی تویوتا
قطعات لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک تویوتا

یکی از ارزش های اصلی تویوتا ایمنی است – و مهندسان به طور خستگی ناپذیر تلاش می کنند تا این ویژگی مهم را در هر مدل بگنجانند. SAS (System Active Stability) که برای کاهش صدمات در محل کار شناخته شده است، در لیفتراک ها به چشم می خورد. هنگام خرید یک مدل تویوتا، می توانید مطمئن باشید که وسیله شما با لوازم اورجینال تویوتا ساخته شده است که از نظر کیفیت، دوام و قابلیت اطمینان شهرت خوبی دارند. هنگامی که به لوازم یدکی جایگزین نیاز دارید، کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک تویوتا ما به شما این امکان را می دهد که به راحتی قطعات مورد نیاز خود را آنلاین سفارش دهید.

تویوتا صدها هزار قطعه برای تجهیزات جابجایی مواد تولید می کند. برای یافتن قطعات لیفتراک تویوتا متناسب با تجهیزات خود، لطفا مدل و شماره سریال خود را در قسمت جستجو وارد کنید.

قطعات لیفتراک تویوتا هسته اصلی بالابر و دلیل کیفیت بالا، دوام فوق‌ العاده، قابلیت اطمینان راحت و بهترین ارزش کلی از نظر اقتصادی است. هر بار که از یک قطعه نامناسب استفاده می‌ کنید، اندکی از آنچه که لیفتراک شما را به یک تویوتای واقعی تبدیل می‌ کند، از بین می‌ برید. برای اینکه لیفتراک خود را تا حد امکان کارآمد نگه دارید، فقط از لوازم یدکی لیفتراک تویوتا اورجینال استفاده کنید.

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک تویوتا

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک تویوتا ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! قطعات موجود تویوتا در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک تویوتا را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک تویوتا بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه بالابرهای تویوتا

هنگامی که صاحبان مشاغل می خواهند به متخصصان ساخت و ساز و حمل و نقل مواد مراجعه کنند، تویوتا برندی است که همیشه در لیست خود قرار می دهند. این برند به عنوان پیشروترین ارائه دهنده جک های پالت، بالابر قیچی، لیفتراک، بالابر قیچی و کامیون ها در جهان در نظر گرفته می شوند و با گذشت سال ها همه این موتورها و همچنین قطعات لیفتراک تویوتا هنوز هم قابل اعتماد هستند.

اولین بالابر تویوتا در سال 1939 در ژاپن تولید شد، اما با شروع جنگ جهانی دوم، تولید کامیون های بالابر به حالت تعلیق درآمد. در دوره اشغال نظامی از لیفتراکهای 3 تنی برای جابجایی عملیات روی شناورهای دریایی استفاده می شد که امکان ارزیابی کیفیت و درک نیاز به چنین ماشین آلاتی را فراهم می کرد و در این رابطه مهندسان تصمیم به سازماندهی تولید ماشین آلات فوق گرفتند.

  1. اوایل دهه 1950، دولت ژاپن از تویوتا موتور حمایت مالی کرد و تولید بالابر از سر گرفته شد.
  2. در سال 1959 این برند یک کارخانه تولید کامیون جدید با ظرفیت تولید 150 دستگاه در ماه تاسیس کرد.
  3. سال 1965 اولین سفارش صادراتی تویوتا برای 188 لیفتراک انجام شد.
  4. در سال 1970 یک کارخانه جدید تولید بالابر تویوتا در تاکاهاما تأسیس شد.
  5. در سال 1975 تلاش بسیاری از کشورها برای مهار آلودگی منجر به راه‌ اندازی مدل‌های جدید برقی و سایر کامیون‌های بالابر با موتورهای جریان متناوب توسط تویوتا شد.
  6. سال 1986 بیش از 200000 دستگاه ماشین آلات بالابر و جابجایی توسط تویوتا صادر شد.
  7. در سال 1987 در پاسخ به افزایش رقابت بین تولید کنندگان ماشین آلات بالابر و جابجایی، تویوتا ساخت کارخانه ها و کارخانه های جدید تولیدی را در خارج از ژاپن آغاز کرد.
  8. اواسط دهه 90، تویوتا دو شرکت تولیدی در فرانسه و ایالات متحده تاسیس کرد.
  9. در سال 1994 سری جدیدی از لیفتراکهای سبک 6FG/FD به بازار معرفی شد.
  10. تویوتا در سال 1999 لیفتراکهای سری 7 خود را به بازار معرفی کرد. در طول توسعه این لیفتراکها به ایمنی توجه زیادی شد.
  11. سال 2000، BT Industries (سوئد) توسط شرکت صنایع تویوتا خریداری شد و به تولیدکننده و نماینده اصلی اروپایی این شرکت تبدیل شد.
  12. در سال 2006، در پنجاهمین سالگرد تولید اولین بالابر، ای شرکت لیفتراکهای سری 8 خود را به بازار عرضه کرد.

اکنون تویوتا رهبر دائمی در بازار بین المللی ماشین آلات بالابر و جابجایی است. علاوه بر این، جایگاه پیشرو را در حجم تولید قطعات لیفتراک تویوتا حفظ می کند.

لوازم لیفتراک تویوتا

سیستم کنترل کیفیت این اطمینان را ایجاد می کند که تک تک قطعات لیفتراک تویوتا با بالاترین استانداردهای کنترل کیفیت و سطوح تحمل کامل مشابه که قرار است جایگزین شود، طراحی و تولید شود. تویوتا برای اطمینان از اینکه مشتریان حداکثر ارزش مبادله ای و عملکرد بهینه را به دست می آورند، تلاش می کند قطعاتی با بهترین کیفیت تولید کند.

طول عمر لیفتراکهای شما با استفاده از قطعات لیفتراک تویوتا اورجینال که با بهترین مشخصات و استانداردها تولید شده اند، افزایش می یابد و بالاترین سطح ایمنی ممکن را تضمین می کند. برخی از قطعات اصلی تویوتا شامل قطعات موتور لیفتراک مانند مجموعه چرخ طیار، تسمه، دینام و غیره، فیلترهای لیفتراک مانند فیلترهای هیدرولیک، فیلتر هوا، فیلترهای انتقال و غیره، قطعات ترمز لیفتراک مانند کفشک ترمز، سیلندر چرخ، خطوط ترمز و غیره است. .،

تویوتا اطمینان حاصل می کند که مشتریان به تمام لوازم یدکی لیفتراک تویوتا مورد نیاز خود دسترسی فوری دارند و همچنین قطعاتی را در اختیار آنها قرار می دهد که از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار هستند، هزینه مالکیت کمتری را متحمل می شوند و دارای حداکثر عمر مفید هستند.
هر قطعه که نیاز دارید، چه رادیاتور یا فقط پیچ و مهره، ناودانی و مهره، آن را ظرف 24 ساعت پس از سفارش، بدون توجه به مکان فعلی خود دریافت کنید.

لوازم لیفتراک تویوتا

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک تویوتا انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک تویوتا در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید