حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک میتسوبیشی

در پاور پارت، ما طیف گسترده ای از قطعات لیفتراک میتسوبیشی را برای اکثر مدل ها ارائه می دهیم. اکثر آنها مستقیماً در دسترس هستند و هر قطعه ای را که در انبار نداشته باشیم معمولاً ظرف 24 ساعت تهیه خواهیم کرد. بخش‌ لوازم یدکی لیفتراک میتسوبیشی پاور پارت اکثر قطعات اصلی و قطعات یدکی افترمارکت را دارد.

در پاور پارت، اگر لیفتراک شما به قطعات لیفتراک میتسوبیشی نیاز دارد، فوریت را درک می کنیم، به همین دلیل است که حمل و نقل سریع را برای بیشتر محدوده خود به تمام مناطق ایران ارائه می دهیم.

قطعات لیفتراک میتسوبیشی
قطعات لیفتراک میتسوبیشی

لوازم یدکی لیفتراک میتسوبیشی

پاور پارت یکی از بزرگترین و جامع ترین انبارهای تجهیزات لیفتراک را دارد. ما برای هر مشکل راه حلی داریم و از آنچه می فروشیم با خدمات و پشتیبانی بی نظیر پس از فروش حمایت می کنیم. با بیش از 20 سال سابقه در صنعت، تنها هدف ما ارائه یک راه حل کامل برای ارسال قطعات لیفتراک میتسوبیشی به سراسر ایران بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طیف گسترده ای از قطعات لیفتراک میتسوبیشی و لوازم جانبی با ما مستقیماً با شماره 02155427595 تماس بگیرید. اگر دنبال قطعه خاصی هستید اما نمی توانید آن را در این صفحه ببینید، لطفاً فرم درخواست را پر کنید.

تیم قطعات لیفتراک میتسوبیشی ما در تفسیر نیازهای شما و مکان یابی قطعات از طیف گسترده ای از تامین کنندگان کاملاً آموزش دیده و با تجربه هستند. ما تضمین می کنیم که تنها قطعات با بهترین کیفیت را با بهترین قیمت ممکن ارائه می دهیم.

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک میتسوبیشی

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک میتسوبیشی ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! قطعات موجود میتسوبیشی در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک میتسوبیشی را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک میتسوبیشی بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه لیفتراک میتسوبیشی

میتسوبیشی یکی از پیشروترین توزیع کنندگان و سازندگان لیفتراک های قدرتمند و کارآمد در جهان امروز است. این لیفتراک ها قدرت، اقتدار، قابلیت اطمینان و کیفیت فوق العاده را به هر صاحب کسب و کاری که خواهان کارآمدترین تجهیزات و کامیون های موجود در بازار است، می دهد.

قطعات لیفتراک میتسوبیشی

لیفتراک های میتسوبیشی امروزه شهرت دوام و پیشرو بودن خود را در زمینه لیفتراک های دیزلی و LPG را حفظ کرده اند. این لیفتراک ها با توانایی جابجایی حدود 16 تن مواد، کارایی بالایی دارند که هر لیتر سوخت و انرژی مصرف شده را به حداکثر می رساند.

در نتیجه این مایه افتخار میتسوبیشی است که می تواند لیفتراک های برقی برنده جوایز را ایجاد کند و آنها را در سرتاسر جهان عرضه کند تا نیاز شرکت ها به سه چرخ و چهار چرخی که ظرفیت های بیش از 5.0 تن را تحمل می کنند، برآورده کند.

در اینجا لازم به ذکر است که بخشی از اعتبار مرتبط بودن با عملیات میتسوبیشی این واقعیت است که این شرکت با افتخار در حال حاضر 25 سال قدمت دارد. این تاریخچه طولانی نشان می دهد که چگونه لیفتراک های میتسوبیشی ایجاد می شوند، به بازار عرضه می شوند و دارای مواد پیشرفته ای هستند که به مشکلات تجاری پاسخ می دهد. حتی در شعار این شرکت این است که قابلیت اطمینان برای برند همه چیز است، و این بدان معناست که همیشه در اولویت اول خود این است که لیفتراک‌هایش قابل اعتماد هستند، ایمن هستند و همیشه به موقع تحویل می‌شوند و همیشه پاسخ را خواهند داد. نیازهای شرکت

این شهرت و موفقیت در طول سال ها ثابت بوده است و از زمانی که این شرکت در سال 1876 توسط یاتارو ایوازاکی در ابتدا به عنوان یک شرکت کشتی سازی که تلاش می کند صنایع را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد، تأسیس شد، همچنان پایدار است. صنایع سنگین میتسوبیشی چتر اصلی است که لیفتراک‌های میتسوبیشی تحت آن کار می‌کنند و این شرکت به طور مداوم راه‌حل‌های مهندسی و تولیدی در سطح جهانی ارائه می‌کند که همیشه نوآوری می‌کنند و هرگز فراموش نمی‌کنند که با هم در مجموعه‌ای یکپارچه از راه‌حل‌ها هماهنگ شوند.

لوازم لیفتراک میتسوبیشی

پاور پارت مجموعه ای جامع از قطعات لیفتراک میتسوبیشی را داراست. 

ما قطعاتی را برای مدل های 4G64 – 4G63 – S4E – S4E2 – S4S – S6S عرضه می‌ کنیم که از شهرت بالایی برای دوام و عملکرد استثنایی در حمل مواد با بارهای با تناژ بالاتر برخوردار هستند. 

با در نظر گرفتن جنب های مصرف سوخت پایین، حداقل صدای موتور و کار در محیط‌ های داخلی، پاور پارت طیف گسترده‌ ای از قطعات لیفتراک میتسوبیشی ارائه می‌ دهد.

Home-OG-2021

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک میتسوبیشی انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک میتسوبیشی در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید