حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک کوماتسو

صرف نظر از اینکه لیفتراک کوماتسو شما به موتور دیزل یا موتور احتراق ال پی جی (ایسوزو، کوماتسو، تویوتا یا نیسان) مجهز است، فروشگاه پاور پارت به سرعت قطعات لیفتراک کوماتسو را در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری از قطعات جایگزین مانند واشر سرسیلندر، تسمه تایم، سوئیچ فشار روغن، چرخ دنده رینگ، رینگ های پیستون و … را می توانید در اینجا پیدا کنید. محصولات با کیفیت بالا با قیمت رقابتی به شما امکان می دهد به ما اعتماد کنید.

قطعات کوماتسو
قطعات لیفتراک کوماتسو

لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو

پایین نگه داشتن هزینه های شما و کارکرد بهینه لیفتراک در سطوح عملکرد بهینه هدف پاور پارت است. به همین دلیل است که ما قطعات لیفتراک کوماتسو OEM اصلی را ارائه می دهیم که الزامات تجهیزات اصلی را برآورده می کند. اجازه ندهید مقلدین به شما کم بفروشند و عملکرد تجهیزات کوماتسو با کیفیت شما را پایین بیاورند.

چه به دنبال غلتک دکل، چنگال پالت، سیلندر بالابر، صندلی، گیربکس، محصولات ایمنی یا قطعات محور باشید، ما می‌توانیم کمک کنیم. علاوه بر انتخاب گسترده، ما همچنین ارسال سریع روز بعد را برای اکثر سفارش‌ هایی که قبل از ساعت 13:00 انجام می‌ شوند، ارائه می‌ دهیم. این تضمین می کند که قطعات مورد نیاز خود را در اسرع وقت دریافت می کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد قطعات لیفتراک کوماتسو امروز با تیم ما تماس بگیرید!

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک کوماتسو

لیفتراک های کوماتسو یکی از رایج ترین های مورد استفاده در ایران هستند که به دلیل قوام و کیفیت در سراسر جهان شناخته شده اند. با این حال، اگر می خواهید تا زمانی که ممکن است سیستم خود را زنده و سالم نگه دارید، خرید قطعات لیفتراک کوماتسو اورجینال اغلب به یک ضرورت تبدیل شده است.

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک کوماتسو ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! قطعات موجود کوماتسو در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک کوماتسو را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک کوماتسو بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه لیفتراک کوماتسو

کوماتسو در صنعت حمل و نقل مواد و تجهیزات معدن نامی بسیار مشهور در سطح جهانی دارد. لیفتراک های کوماتسو توسط کوماتسو با مسئولیت محدود ژاپن عرضه می شود و دفتر مرکزی این شرکت در 2-3-6 آکاساکا، میناتو-کو، در پایتخت، توکیو قرار دارد. کوماتسو همچنین پیشرو در ارائه و تامین کننده تجهیزات ساختمانی، صنعتی و نظامی در جهان است. 

Komatsu-Forklift-Batteries

کوماتسو یک غول ژاپنی است و به عنوان دومین تامین کننده تجهیزات معدن و ساخت و ساز در جهان، پس از کاترپیلار در رتبه دوم قرار دارد. عملیات تولیدی این شرکت در ژاپن، آسیا، اروپا، آمریکا و قاره آفریقا حضور دارد و بدین ترتیب کل دنیای مدرن را در بر گرفته است.

اساس شرکت به سال 1917 باز می گردد، زمانی که صنعت معدن تاکیوشی شرکت آهن کوماتسو را به عنوان یک شرکت تولید کننده تجهیزات معدنی و ماشینی در مقیاس کوچکتر تأسیس کرد، به این معنی که آنها فقط روی درها کار می کردند. کوماتسو به طور رسمی نام کوماتسو با مسئولیت محدود را برگزید و در 13 می 1921 پس از جدایی از صنعت معدن تاکوچی به یک شرکت عمومی تبدیل شد.

کوماتسو با تولید اولین تراکتور کشاورزی که در سال 1931 عرضه شد شروع به کار کرد. در طول دهه 1930، آنها در تولید ماشین آلات و تجهیزات برای مصارف دولتی و نظامی شرکت داشتند و اساساً لیفتراک و بولدوزر تهیه می کردند. دهه 1940 کوماتسو را قادر ساخت تا روی سیستم های هیدرولیک و تولید موتورهای دیزلی کار کند که به ترتیب در سال های 1941 و 1948 اتفاق افتاد. در همین حال، دفتر مرکزی این شرکت از ایشیکاوا به پایتخت شهر توکیو منتقل شد.

موفقیت جهانی کوماتسو در حال حاضر به بهترین وجه در نحوه پاسخگویی به مجموعه متنوعی از مشکلات مشتریان مختلف دیده می شود. از ارائه مشکلات تجاری مشتریان در حمل و نقل مواد گرفته تا آموزش به مشتریان برای جلوگیری از مشکلات سوار شدن و تنگنا، انتخاب گسترده قطعات لیفتراک کوماتسو پاسخگو است. کوماتسو از نظر فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز عقب نیست. این مدل ها همچنین کمترین آلایندگی را بدون به خطر انداختن مصرف سوخت و ریل معمولی فشار قوی مدل ها (HPCR) دارند.

لوازم لیفتراک کوماتسو

ما قطعات لیفتراک کوماتسو را برای بسیاری از مدل ها ارائه می دهیم:

کوماتسو بنزینی:

H20,H25,H15,K21,K25,k15,TB42

کوماتسو دیزلی:

4D95 , 4D95S , 6D95 ,6D102 , 4TNV94 , 4D94 , C240 , 4JG2 , 4D92E , 4D94LE , 4D98E ,4TNE98 , 4TNV88 ,W90 , 4LB1 , 4TNE94 4D98 , 4D98LE , 4TNV94 , 4TNV98

Forklift-Tracker-Collision-Warning

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک کوماتسو انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید