حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

میل لنگ لیفتراک

فیلـتر

نمایش دادن همه 16 نتیجه

ما در پاور پارت مجموعه گسترده ای از میل لنگ لیفتراک را برای همه مدل های لیفتراک با سریع ترین زمان حمل و نقل و مقرون به صرفه ترین قیمت ارائه می دهیم.

خرید میل لنگ لیفتراک

میل لنگ لیفتراک و میل‌بادامک دو جزء حیاتی در موتور هستند که عملکرد موتور را برای تبدیل نیرو از احتراق داخلی به حرکت لیفتراک امکان پذیر می کند. یک میل‌بادامک به دنبال کننده بادامک متصل است که با بادامک کار می کند. بادامک شکل پیچیده و بسیار دقیقی دارد که دنبال کننده بادامک در حرکات موجی آن را دنبال می کند. دنبال کننده بادامک برای هر چرخش میل بادامک دو بار به جلو و عقب حرکت می کند. از طرف دیگر، میل لنگ همیشه به صورت دایره ای حرکت می کند و میله های متصل در یک حرکت موج مانند حرکت می کنند. چرخش میل‌لنگ به میله اجازه می دهد تا برای هر چرخش یک بار به عقب برگردد. میل‌بادامک و میل‌لنگ به طور هماهنگ کار می کنند تا نیروی مورد نیاز برای حرکت لیفتراک را فراهم کنند.

میل بادامک لیفتراک

یک میل‌بادامک از مجموعه ای از بادامک ها تشکیل شده است که قطعات فلزی استوانه ای هستند که در اطراف آن قرار می گیرند. با چرخش میل‌بادامک، بادامک ها نیز حرکت می کنند. شیر Poppet مستقیماً در بالای بادامک قرار دارد. هنگامی که لوب های بادامک با دریچه تماس پیدا می کند، بالا و پایین می شود. سپس دریچه های اگزوز و ورودی مطابق با چرخش میل‌بادامک باز و بسته می شوند. سپس میل بادامک و میل‌لنگ توسط یک تسمه تایم متصل می شوند. هنگامی که میل‌لنگ می چرخد، به طور غیرمستقیم باعث چرخش میل‌بادامک از طریق تسمه می شود که سپس پیستون ها را بالا و پایین می کند. مقدار سوختی که تزریق می شود و از سیلندرها خارج می شود توسط آرایش میل بادامک کنترل می شود.

حرکت دایره ای چرخ ها توسط نیروی پیستون ایجاد می شود که توسط میل‌لنگ تبدیل می شود. هنگامی که احتراق داخلی وجود دارد، پیستون ها در داخل سیلندرها بالا و پایین می روند و میل‌لنگ را می چرخانند. چرخه تکرار می شود و میل لنگ حرکت پیستون ها را تنظیم می کند. یک چرخ طیار به میل‌لنگ متصل است که حرکت تند پیستون را صاف می کند. هنگامی که میل‌لنگ می چرخد، فلایویل در یک حرکت دایره ای می چرخد.

مشکلات میل لنگ لیفتراک

بدیهی است که میل‌بادامک و میل‌لنگ از تعدادی قسمت در آرایش آن تشکیل شده است. استفاده طولانی مدت منجر به سایش این قطعات می شود. از آنجایی که آنها اجزای داخلی موتور هستند، در معرض حرارت شدید و حرکت سریع اجزای مختلف قرار می گیرند. هنگامی که موتور دچار مشکلاتی مانند چرخش درست چرخ ها، دود قابل مشاهده و بوی سوختگی است، باید بلافاصله توسط یک مکانیک حرفه ای بررسی شود.

اگر میل‌بادامک یا میل‌لنگ قطعات مشکل ساز هستند، احتمالاً غیر قابل تعمیر هستند و باید فوراً تعویض شوند. شرکت پاور پارت مجموعه وسیعی از قطعات میل‌بادامک و میل لنگ لیفتراک را برای تمامی مدل ها ارائه می دهد. همین امروز با متخصصان قطعات خود تماس بگیرید تا میل‌بادامک یا میل‌لنگ دقیق مورد نیاز خود را خریداری کنید!

اطلاعات بیشتر ...
فیلتر
Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید