حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

واشر سرسیلندر لیفتراک

فیلـتر

نمایش دادن همه 9 نتیجه

ما در پاور پارت مجموعه گسترده ای از واشر سرسیلندر لیفتراک را برای همه مدل های لیفتراک با سریع ترین زمان حمل و نقل و مقرون به صرفه ترین قیمت ارائه می دهیم.

خرید واشر سرسیلندر لیفتراک

واشر سرسیلندر لیفتراک برای محافظت از اجزای لیفتراک مربوطه با آب بندی ایمن آنها از نشتی که ممکن است باعث آسیب شود استفاده می شود. لیفتراک‌ ها در سخت‌ ترین محیط‌ ها کار می‌کنند که می‌ تواند بر موتور و سایر اجزای حیاتی آن تأثیر بگذارد.

عدم محافظت از موتور و اجزای آن می تواند منجر به نشتی، گرمای بیش از حد و در نهایت خسارات جبران ناپذیری شود. بنابراین، لیفتراک ها دارای لوازم جانبی مانند واشر سرسیلندر هستند که مشکلات احتمالی را برطرف می کنند.

در اصل واشر سرسیلندر لیفتراک یک مفصل است که از مواد به هم پیوسته ساخته شده است. اساساً یک آب بند مکانیکی است که بین دو سطح مجاور نصب می شود تا از هرگونه نشتی بین قطعات اتصال یا نشتی به آنها جلوگیری کند. در واقع، دو سطح مجاور، که برای جلوگیری از نشتی نیاز به این قطعه دارند، تا حدودی ناقص هستند و از این رو به مواد اضافی برای پر کردن شکاف‌ های کوچک بین دو سطح نیاز دارند.

برای سطوح چنین قطعاتی از واشرهایی که معمولاً از برش های فلزی ساخته می شوند استفاده می شود. بنابراین واشر سرسیلندر لیفتراک باید از یک ماده ای باشد تا بتواند فضا را پر کند و ناهمواری های سطوح غیر کامل را بپوشاند. همچنین از درزگیرها برای کار بر روی واشرها استفاده می شود تا از هرگونه احتمال نشتی حتی در محیط فشرده جلوگیری شود.

انواع واشر سرسیلندر لیفتراک

واشرها بر اساس مواد به کار رفته در تهیه آنها انواع مختلفی دارند.

واشرهای چوب پنبه ای

نوع چوب پنبه ای یکی از قدیمی ترین نوع واشر سرسیلندر لیفتراک به حساب می آید. ممکن است به عنوان یک ماده شکننده در نظر گرفته شود، اما به دلیل ویژگی های ذاتی آن، مقاومت فشاری آن به اندازه کافی خوب است که به عنوان یک درزگیر عمل کند.

واشرهای شیشه ای

هنگامی که در محیط های با دمای بالا کار می کنید از واشرهای شیشه ای استفاده می شود. واشر ساخته شده از شیشه غیرقابل نفوذ در دیگ های بخار و اجاق های بزرگ و غیره استفاده می شود. استفاده از آنها در کامیون های لیفتراک هنوز در دست بررسی است. به دلیل ماهیت شیمیایی آن، واشر شیشه ای در ابتدا بسیار انعطاف پذیر است و می تواند خود را در برابر هر گونه بی نظمی بین دو سطح تنظیم کند. با این حال، هنگامی که تحت فشار گرم می شود بسیار سفت می شود و به عنوان یک درزگیر با کیفیت عمل می کند.

واشرهای لاستیکی

انواع واشر به غیر از انواع فلزی، واشرهای لاستیکی و سیلیکونی هستند که به طور موثر در لیفتراک ها استفاده می شوند و به عنوان مهر و موم قوی عمل می کنند. واشرهای لاستیکی بیشترین استفاده را در جهان دارند. استفاده از آنها در لوازم خانگی بیشتر است، اما اغلب در قسمت های کمی از موتور لیفتراک ها استفاده می شود، زیرا می توان آنها را به راحتی برش داد یا به هر شکلی درآورد.

واشرهای سیلیکونی

نوع سیلیکونی تقریباً در تمام درزگیرها استفاده می شود. تمام واشرهای فلزی مورد استفاده در موتورهای لیفتراک از واشرهای سیلیکونی برای اطمینان از آب بندی بی عیب و نقص اتصالات استفاده می کنند. سیلیکون ذاتاً قادر است دماهای بسیار بالا و همچنین بسیار پایین را تحمل کند. توانایی آن در تحمل دماهای بالا مانند کوره ها، آن را به یک درزگیر افزودنی عالی در تمام موتورهای لیفتراک و سایر وسایل نقلیه تبدیل کرده است. قابلیت اطمینان آن حتی در فضاپیماهای امروزی نیز کاربرد دارد.

برش های فلزی مورد استفاده در تهیه واشر سرسیلندر لیفتراک معمولاً از ورقه های مواد مسطح مانند لاستیک، کاغذ، PTFE فایبرگلاس یا نئوپرن ساخته می شوند. آزبست نیز برای این منظور مورد استفاده قرار گرفته است، اما به دلیل معایب و خطرات ذاتی آن، استفاده از آن محدود شده است. واشرها معمولاً برای عملکرد در محیط های فشرده سازی ساخته می شوند و از این رو باید قادر به تحمل بار فشاری باشند. روش ها و اقدامات مختلفی برای سنجش این کیفیت در واشرها طراحی شده است و یکی از روش های پرکاربرد که بهترین نتایج را ارائه می دهد “تست فشرده سازی داغ” است.

کاربرد واشر سرسیلندر لیفتراک

واشرها انواع مختلفی دارند که شامل فولاد چند لایه (MLS)، مس جامد، کامپوزیت و مواد الاستومری است. واشرهای MLS معمولاً برای موتورهای هد مدرن در نظر گرفته می شوند و معمولاً از سه لایه فولادی ساخته می شوند. گزینه دیگر به شکل مس جامد است. واشرهای مس جامد از یک ورق جامد مس ساخته می شوند. برای اعمال این روی بلوک موتور، یک دستگاه مخصوص برای اتصال آن به سیلندر لازم است. یک گزینه قدیمی برای بسیاری از مهندسان و سازندگان خودرو، نوع کامپوزی است.

واشر و کیت آن ممکن است توسط بسیاری به عنوان اجزای حیاتی در نظر گرفته نشوند، اما آنها به عنوان نقش های متعددی شناخته شده اند که به ارتقای عملکرد بهتر لیفتراک کمک می کند. یک واشر سرسیلندر لیفتراک ممکن است به دلیل گرمای بیش از حد یا استفاده طولانی مدت و بدون نظارت همه با هم خراب شود یا منفجر شود. اگر یک واشر منفجر شده کنترل نشده باقی بماند، به طور بالقوه به موتور آسیب می رساند و قدرت آن را تا حد زیادی کاهش می دهد. از این رو، همیشه مهم است که بدانید چه زمانی واشر خراب شده است.

نکات مهم در رابطه با واشر سرسیلندر لیفتراک

مهمترین واشر مورد استفاده در موتور لیفتراک واشر سرسیلندر است. در صورت منفجر شدن، این قطعه ظاهراً غیر مهم می تواند آسیب جدی به موتور وارد کند و ممکن است نیاز به تعمیرات عمده و پرهزینه داشته باشد. در موتور لیفتراک، بین سر سیلندر پیستون و بلوک موتور قرار دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، واشر قرار است در محیط های فشرده سازی بالا کار کند تا از هرگونه نشتی در داخل یا خارج محفظه جلوگیری کند. از این رو، در موتور لیفتراک از مخلوط شدن مایع خنک کننده و روغن موتور در محفظه احتراق جلوگیری می کند.

یک اپراتور لیفتراک باید مراقب باشد تا علائمی را شناسایی کند که می تواند منجر به نشانه خرابی واشر شود. یک لیفتراک با گرمای بیش از حد، که با دماسنج نشان داده می شود، می تواند نماد مهمی از خرابی واشر باشد. مایع خنک کننده موتور باید به طور مرتب چک شود. در صورتی که سطح آن به طور مداوم پایین بیاید، تمام این احتمال وجود دارد که از سیستم خنک کننده نشتی رنج برده و وارد تابه روغن شود. این نشانه اصلی منفجر شدن واشر سرسیلندر لیفتراک است. به همین ترتیب، سطح روغن کامیون لیفتراک باید به طور مرتب با گیج روغن کنترل شود، اگر کف روی دیپ استیک مشاهده شد، نتیجه از دست رفتن مایع خنک کننده با روغن موتور است و یک بار دیگر خرابی واشر علت آن است.

واشرها باید نظارت شوند و در صورت لزوم تعویض شوند. تعویض آنها ارزان است. از طرف دیگر، تعمیر واشر به صورت دستی می تواند بسیار گران باشد. هزینه های بالا به دلیل زمان زیاد کار است. پاور پارت انواع واشر سرسیلندر لیفتراک در اندازه و شکل های مختلف ارائه می دهد. همین امروز با متخصص خود تماس بگیرید تا قطعه مناسب را فوراً به شما تحویل دهد!

اطلاعات بیشتر ...
فیلتر
Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید