حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

گزارش نادرستی مشخصات

توپی چرخ عقب لیفتراک تویوتا ۲.۵ تن

برای اطلاع از قیمت توپی چرخ عقب لیفتراک تویوتا ۲.۵ تن  با کارشناس بخش موتوری و گیربکس پاور پارت تماس بگیرید. 09122274745

  • مناسب لیفتراک : تویوتا
  • مدل : 2.5 تن
بیشـتر

تماس بگیرید

موجود است

قابلیت مقایسه غیرفعال می باشد

تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصل بودن
تحویل اکسپرس
بسته بندی زیبا
نقد و بررسی اجمالی

توپی چرخ عقب لیفتراک تویوتا ۲.۵ تن از قطعات لیفتراک است که با قیمتی مناسب در پاور پارت موجود است. توپی های عقب کمی پیچیده تر می شوند. علاوه بر وظایف یک هاب جلو چرخش، چرخ را در کنار هم نگه دارید و در چارچوب، روتور ترمز را وصل کنید، یک توپی عقب نیز باید گشتاور را از میل لنگ به چرخ عقب منتقل کند، در حالی که به دوچرخه اجازه می دهد بدون چرخاندن میل لنگ به جلو در کنار هم قرار بگیرد.

ویژگی توپی چرخ عقب لیفتراک تویوتا ۲.۵ تن

توپی چرخ عقب لیفتراک تویوتا ۲.۵ تن از قطعات لیفتراک تویوتا و محصولات موجود در فروشگاه پاور پارت است.

توپی چرخ عقب در کجا نصب شده است؟

همانطور که از نام آن پیداست توپی چرخ عقب در مرکز چرخ های عقب خودرو قرار دارد. می توانید آنها را بین محور محرک و درام های ترمز قرار دهید. مجموعه های توپی چرخ، چه جلو یا عقب، برای اتصال چرخ ها به بدنه خودرو کار می کنند. مجموعه توپی چرخ عقب شامل بلبرینگ است. اینها به چرخ ها اجازه می دهند بی سر و صدا و کارآمد بچرخند. آنها در اکثریت قریب به اتفاق اتومبیل ها و همچنین کامیون ها و اتوبوس های سبک و سنگین هستند.

مونتاژ توپی چرخ عقب چیست؟

مجموعه توپی چرخ، چه روی چرخ‌های جلو یا عقب نصب شود، یک واحد از پیش مونتاژ شده است که دارای بلبرینگ‌ ها مهر و موم‌ها و سنسورهای دقیق است. گاهی اوقات به عنوان بلبرینگ توپی چرخ، مجموعه توپی، واحد توپی چرخ یا مجموعه توپی و بلبرینگ نیز شناخته می شود.

رانندگی با لیفتراک مانند رانندگی با ماشین نیست  اکثر لیفتراک ها دارای دیفرانسیل عقب هستند. دلایل اصلی این امر عبارتند از: فرمان دقیق  فرمان چرخ عقب به لیفتراک اجازه می دهد تا چرخش های بسیار تیز انجام دهد و با دقت بالا در n حرکت کند.

پاور پارت بزرگترین فروشگاه اینترنتی و بهترین مجموعه قطعات لیفتراک ها با مناسب ترین قیمت هاست. ما قطعات لیفتراک را با قیمت عمده ارائه می دهیم. با ما تماس بگیرید. 09122274745

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
مناسب لیفتراک

تویوتا

مدل

2.5 تن

ساخت کشور

اصلی
تایوان
چین

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توپی چرخ عقب لیفتراک تویوتا ۲.۵ تن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقد و بررسی
Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید