حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک هیوندا

در پاور پارت، ما مجموعه وسیعی از قطعات لیفتراک هیوندا را داریم تا بالابرهای شما با عملکرد مطلوب کار کنند. افزایش طول عمر اقتصادی بالابر شما برای کسب و کار شما ضروری است. تیم ما می‌ تواند قطعاتی را که برای رسیدن به محل خود نیاز دارید، در سریع‌ ترین زمان ممکن ارسال کند تا لیفتراک‌های هیوندای به خوبی کار کنند یا دوباره به کار خود بازگردند. 

کلیه قطعات لیفتراک هیوندا که ما تهیه می کنیم مطابق با استانداردهای صنعت هیوندای است. تیم کیفیت ما به طور مستمر موجودی ورودی را از نظر آسیب، ناکارآمدی یا عملکرد ضعیف نظارت می کند تا هر نوع نگرانی شما را برطرف کنند. 

قطعات لیفتراک هیوندا
قطعات لیفتراک هیوندا

لوازم یدکی لیفتراک هیوندا

لیفتراک هیوندای اولین بار در سال 1985 تولید شد که طیف محصولات و کیفیت آن در کلاس جهانی قرار گرفت. آنها برای طیف وسیعی از کاربردهای جابجایی مواد قوی و قابل اعتماد هستند.
پاور پارت می‌تواند طیف کاملی از قطعات لیفتراک هیوندا را با قیمت‌های رقابتی عرضه کند و این قطعات را به سراسر ایران ارسال کند.
ما قطعات اصلی، OEM و لوازم جانبی لیفتراک هیوندای را متناسب با دستگاه شما وارد می کنیم و خدمات تحویل سریع در سراسر مناطق ایران ارائه می دهیم.
پاور پارت قطعات لیفتراک هیوندا با کیفیت بالا را با قیمت های مقرون به صرفه تضمین می کند.

با استفاده از قطعات OEM اصلی برای بالابر خود، هزینه را به حداقل برسانید و زمان کار را به حداکثر برسانید.

ما علاوه بر قطعات لیفتراک هیوندا اصلی طیف وسیعی از محصولات تکمیلی و اتصالات لیفتراکها را عرضه می کنیم.

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک هیوندا

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک هیوندا ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! قطعات موجود هیوندا در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک هیوندا را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک هیوندا بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه لیفتراک هیوندای

هیوندای یک رهبر شناخته شده جهانی در صنعت ساخت و ساز و خودرو است. چشم انداز اولین لیفتراک هیوندای را می توان در سال های اولیه فعالیت گروه هیوندای و نحوه ارائه خدمات بازسازی و ماشین آلات تجهیزات سنگین جستجو کرد. تمامی تجهیزات ساختمانی و ماشین آلات سنگین تولید شده به گونه ای طراحی شده اند که مقرون به صرفه و ارگونومیک باشند. پنج دسته کلی از لیفتراک‌های هیوندای در بازار ارائه می شوند که شامل لیفتراک برقی، موتور برقی (راهروی باریک)، دیزلی، بالشتک احتراق داخلی، و لیفتراک‌های هیوندای با موتور پنوماتیک می باشد.

هیوندای مجموعه‌ای جامع از لیفتراک‌های هیوندای با موتور الکتریکی را ارائه می‌کند، از جمله کامیون‌های Stand Up، سری قدیمی‌تر جمع‌کننده، کامیون‌های دستی پانتوگراف ایستاده، مدل‌های برقی 3 چرخ، پنوماتیک 4 چرخ، کامیون‌های تایر بالشتک 4 چرخ و یدک‌کش‌های یدک‌کش.

لیفتراک های برقی به دلیل ایمنی، پایداری عالی و سواری نرم و روان شناخته شده اند. استفاده از این ماشین ها در مراکز توزیع، انبارداری و تولید به شدت توصیه می شود. برخی از قطعات لیفتراک هیوندا عبارتند از: افزایش زاویه چرخش دکل، سیستم ترمز دیسک مرطوب، فرمان کاملاً هیدرواستاتیک، نمایشگر LCD قابل برنامه ریزی و سیستم حسگر حضور اپراتور یا OPSS خود شرکت.

قطعات لیفتراک هیوندا

 جدیدترین مدل‌های لیفتراک‌های الکترونیکی 4 چرخ ضد تعادل هیوندای با افتخار توانایی بالابری خود را با ردپای کوچک پشتیبانی شده توسط باتری‌ها با زمان کار بیشتر اعلام می‌کنند. این ویژگی ها به میزان قابل توجهی بر بهره وری و سودآوری عملیات مشتریان افزوده می شود.

لیفتراک‌های دیزلی کم مصرف در دسترس هستند و می توانند در کارهای سنگین مانند جابجایی مصالح ساختمانی بزرگ، از محصولات بتنی گرفته تا چوب استفاده شوند. این راه‌حل‌های سنگین با سیستم خنک‌کننده بهتر، گیربکس تمام اتوماتیک و فریم تک واحدی سنگین همراه هستند. سیستم ترمز دیسکی خیس و کنترل فرمان کاملاً برقی به عنوان یک استاندارد برای تمام لیفتراک های هیوندای دیزل ارائه می شود. 

فرمان و صندلی های تعلیق کاملاً قابل تنظیم رانندگی را ایمن تر و راحت تر می کند. در حالی که افزایش زاویه کج شدن دکل باعث می شود 8 درجه به جلو و 10 درجه به عقب برای عملیات بارگیری و تخلیه آسان شود. افزایش ظرفیت سوخت مخزن سوخت با کلید قفل شده زمان توقف را کاهش می دهد. هیوندای ضمانت سخاوتمندانه ای به مدت 3 سال یا 3000 ساعت ارائه می دهد تا به مشتریان خود اجازه دهد با خیال راحت از آزادی عمل لذت ببرند.

یازده مدل مختلف برای لیفتراکهای صنعتی احتراقی وجود دارد. از پایه 15LV-7M تا 30LC-7M برتر، همه آنها از نظر قدرت و عملکرد رتبه خوبی دارند. همه لیفتراکهای هیوندای مجهز به پیشرفته ترین، بزرگترین سیستم هیدرولیک در مقیاس بالا، با اعتبار مورد تایید بازار، همراه با موتور قدرتمند 65 اسب بخار / 2400 دور در دقیقه هستند. 

همه لیفتراکها دارای موتورهای دوگانه سوز، ارگونومی بهتر و ترمزهای دیسکی خیس هستند. قطعات لیفتراک هیوندا اصلی و با کیفیت برای به حداقل رساندن زمان خرابی استفاده می شود. هیوندای با افزودن گزینه کاهش سرعت سفر که ایمنی را بهبود می بخشد، بر ایمنی تأکید می کند. 

هیوندای با استفاده از این لیفتراک‌های LPG به وعده خود برای تولید ماشین‌های دوستدار محیط زیست عمل می‌کند. سوخت LPG از هرگونه اثر کربنی که در ماشین‌های درجه 4 رتبه‌بندی شده است، رهایی می‌بخشد، بازده سوخت و انتشار ضایعات در هنگام تولید این بالابرهای موتور احتراق داخلی به طور کامل مورد توجه قرار گرفته‌اند.

برای لیفتراک های سنگین، کامیون های چنگال پنوماتیک احتراق داخلی هیوندای توصیه می شود. آنها برای استفاده در فضای داخلی و خارجی بهترین هستند و با یک کابین اپراتور مدرن همراه با سنج های خوانا ارائه می شوند.

لوازم لیفتراک هیوندا

اگر نمی توانید قطعه جایگزین خاص مورد نیاز خود را پیدا کنید، تیم ما می تواند وارد عمل شود و تدارکات سفارش شما را انجام دهد. هنگامی که قطعات خود را دریافت کردید، تیم ما می تواند به اپراتورهای شما در نصب کمک کند.

در پاور پارت، هر سطح از شرکت ما متعهد به سه رکن کیفیت، ایمنی و خدمات مشتری است که ما را به بهترین انتخاب برای فروشنده قطعات تعویض لیفتراک شما تبدیل می‌کند. موجودی آنلاین ما را با هزاران قطعه مرور کنید، یا با تیم پشتیبانی اختصاصی ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر هستیم که منبع شما برای قطعات لیفتراک هیوندا شما باشیم.

برخی از قطعات لیفتراک هیوندا شامل قطعات موتور لیفتراک مانند مجموعه چرخ طیار، تسمه، دینام و غیره، فیلترهای لیفتراک مانند فیلترهای هیدرولیک، فیلتر هوا، فیلترهای انتقال و غیره، قطعات ترمز لیفتراک مانند کفشک ترمز، سیلندر چرخ، خطوط ترمز و … است.

قطعات لیفتراک هیوندا

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک هیوندا انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک هیوندا در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید