حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک دوو

پاور پارت مقصد شما برای قطعات لیفتراک دوو است! چه به دنبال محور، یاتاقان، ترمز یا اتصالات باشید، ما می توانیم کمک کنیم. ما در پاور پارت مجموعه گسترده ای از لوازم را برای همه مدل ها با مقرون به صرفه ترین قیمت توزیع می کنیم و متعهدیم که تجربه خریدتان را تا حد امکان لذت بخش کنیم. در نتیجه، دیگر نیازی به هماهنگی سفارشات با چندین فروشنده ندارید. علاوه بر انتخاب گسترده، ما مفتخریم که برای اکثر سفارشات (بر اساس منطقه/در دسترس بودن) ارسال سریع را ارائه می دهیم. این تضمین می‌کند که زمان کمتری را در انتظار رسیدن لوازم یدکی و زمان بیشتری برای انجام کار صرف می‌کنید. امروز برای دریافت قیمت با تیم ما تماس بگیرید!

قطعات لیفتراک دوو
قطعات لیفتراک دوو

لوازم یدکی لیفتراک دوو

از مزایای شرکت دوو در دسترس بودن قطعات لیفتراک دوو است. پاور پارت از معتبرترین توزیع کنندگان قطعات در سراسر ایران است که تمامی لوازم مورد نیاز مشتریان را در انبار موجود دارد. از جمله قطعات محور، اتصالات، کوپلینگ ها، مبدل های کاتالیزوری، چنگال لیفتراک، وینچ ها، ژنراتورهای گشتاور، ناودانی چرخ، شمع های برق و غیره.

این سطح در دسترس بودن ثابت قطعات لیفتراک دوو باعث می شود بیش از 95 درصد از تمام قطعات سفارش داده شده را در یک روز تحویل دهد و خواسته های مشتریان به شیوه ای بهتر برآورده شود. این امر مشتریان را قادر می سازد تا در زمان مناسب و با قیمت مناسب به قطعه مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. گروه پاور پارت تمام اقدامات لازم را انجام می دهد تا زمان دریافت قطعات را کاهش یابد.

با هزاران قطعه پر تقاضا که روزانه انبار می شود، ما راه حل های قطعات را برای همه تجهیزات و کاربردها ارائه می دهیم. چه به دنبال کیت‌های اصلی PM یا اجزای سازنده برای بازسازی کامل باشید، ما می‌توانیم کمک کنیم. ما به تمام کاتالوگ های مدرن قطعات دوو دسترسی داریم. این به ما امکان می دهد حتی اگر شماره قطعه را نمی دانید راه حل عالی را ارائه دهیم. تنها چیزی که نیاز داریم شماره مدل و شماره سریال شماست. از اینجا می‌توانیم قطعات صحیح را تعیین کرده، آنها را انتخاب کرده و برای ارسال بسته بندی کنیم. این تضمین می‌کند که هر بار که به قطعات لیفتراک دوو نیاز داشتید، قطعات صحیح را دریافت می‌کنید.

مدل های قطعات لیفتراک دوو در پاور پارت

  • DB33
  • D20
  • SD25
  • CS4
  • PORO 5

 

  • GM
  • 4TNV98
  • DTNV94
  • 4J64
  • 4J63

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک دوو

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک دوو ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! قطعات موجود دوو در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک دوو را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک دوو بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه لیفتراک دوو دوسان

فقط ماشین‌ های انحصاری و در نهایت قدرتمند دوسان نیستند که این برند را به یکی از معتبرترین تولیدکنندگان ماشین‌ های سنگین تبدیل می‌ کنند. حتی قبل از اینکه دوسان صنایع سنگین دوو را در سال 2005 تصاحب کند، این برند قبلاً پتانسیل زیادی برای ارتقای نوآوری خود به سمت بالا، به منظور عملکرد بهینه خود در مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین روش‌ها دیده بود.

قطعات لیفتراک دوو

 تاریخچه برای دانستن بیشتر در مورد قدرت لیفتراک دوسان و قطعات لیفتراک دوو، ابتدا باید مسیر طولانی توسعه و موفقیت دوسان را از زمانی که اولین بار در سال 1968 تولید لیفتراک در کره را آغاز کرد، در نظر بگیریم. دوسان با رسیدگی به کالاها و خدمات همواره خواسته های مشتریان را برآورده کرده و با خدمات و راه حل های پیچیده به مشکلات مشتریان پاسخ می دهد.

هر بالابر دوسان برای ارائه عملکرد قدرتمند، راحتی اپراتور و همچنین پشتیبانی از شرایط محیطی متنوع طراحی شده است که مشتریان را قادر می سازد از بیشترین مزایا بهره مند شوند. این تعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا، محصولات این شرکت را به یکی از محبوب‌ ترین محصولات در بازار جهانی تبدیل کرده است و از این رو، باعث شده است که شرکت دوسان جایگاه فعلی خود را در بین سایر برندهای محبوب تجهیزات حمل و نقل مواد در سراسر جهان به دست آورد.

دوو-دوسان علاوه بر طراحی، ساخت، بازاریابی و صادرات تجهیزات جابجایی مواد با کیفیت بالا، در بخش‌ های زیست محیطی و کارخانه‌ های نمک‌ زدایی نیز متمرکز است.

اصلی ترین محصولات شرکت دوسان عبارتند از کامیون های تعادلی آن ها که بسیار قدرتمند هستند و می توانند قدرت بالابری بین 1.5 تا 25 تن را انجام دهند. IC Counterbalance، Electric Counterbalance و Warehouse Equipment نیز گسترده است و با دقت مهندسی بالا آلمانی ساخته شده است. این امر دوسان را حتی رقابتی‌ تر می‌کند و برای هر مشتری که پروژه‌ های تولیدی خود را گسترش می‌ دهد، در اولویت قرار می‌ گیرد. هر مشتری که خواهان مشخصات بالا به عنوان استاندارد پیش فرض خود باشد، هیچ گزینه ای بهتر از قطعات لیفتراک دوو برای نیازهای خود پیدا نمی کند.

لوازم لیفتراک دوو

ما در پاور پارت نیازها و چالش های صنایع مختلف را درک می کنیم. به همین دلیل هدف ما ارائه راه حل های جامع برای کل عملیات شما است. چه به دنبال قطعات لیفتراک دوو، خدمات/تعمیرات در محل یا برنامه های مدیریت ناوگان باشید، ما می توانیم کمک کنیم. ما می توانیم با شما همکاری کنیم تا نیازهای شما را ارزیابی کرده و بر اساس آنها راه حل ارائه دهیم. با ارائه راه‌حل‌های قطعات، خدمات و تعمیر و نگهداری، می‌توانید بر سایر حوزه‌های عملیات خود تمرکز کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خدمات امروز با تیم ما تماس بگیرید!
وقتی نوبت به تعویض قطعات لیفتراک دوو می رسد، می خواهید بدانید که کیفیتی دارید که می توانید روی آن حساب کنید. به همین دلیل است که ما فقط قطعاتی را ذخیره می کنیم که استانداردهای ایمنی و عملکرد صنعت را برآورده می کنند یا از آنها فراتر می روند. 
هر قطعه همچنین در طول فرآیند تولید به طور گسترده آزمایش و بازرسی می شود تا از کیفیت قابل اطمینان اطمینان حاصل شود. این تضمین می کند که قطعات لیفتراک دوو را دریافت می کنید که برای دوام ساخته شده اند. در نهایت، هر قطعه دوو که ما ارائه می‌ دهیم دارای ضمانت است که به شما امکان می‌دهد با اطمینان کار کنید.
قطعات لیفتراک دوو

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک دوو انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک دوو در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید