حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک تی سی ام

اگر به دنبال تعویض قطعات لیفتراک تی سی ام و لوازم جانبی TCM با کیفیت بالا هستید، به جای درستی آمده اید! در پاور پارت، ما قطعات لیفتراک اورجینال را برای همه مدل‌ های TCM داریم. لطفاً چند لحظه وقت بگذارید و کاتالوگ قطعات ما را نگاه کنید، یا اگر به کمک نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

لیفتراک های TCM دارای سابقه تاریخی تولید لیفتراک های با کیفیت و تجهیزات حمل و نقل است که در سراسر جهان توزیع شده است. برند TCM که در سال 1947 در ژاپن تأسیس شد و تا به امروز به گسترش خود ادامه داده است. در سال 2013، TCM و نیسان لیفتراک با هم تلاش کردند و لیفتراک TCM را در ایلینوی و کارولینای جنوبی تولید کردند.

قطعات لیفتراک تی سی ام
قطعات لیفتراک تی سی ام

لوازم یدکی لیفتراک تی سی ام

قطعات لیفتراک تی سی ام به طور مداوم طراحی و ارتقا می یابند تا از استانداردهای معمول بازار پیشی بگیرند و نیازها و انتظارات مشتریان در حال تغییر را برآورده کنند. این شرکت همچنین تضمین می کند که مشتریانش همیشه از مزایای خدمات پس از فروش عالی توسط تکنسین های خدمات مجرب و بسیار ماهر برخوردار شوند. تعمیر و نگهداری دوره ای لیفتراک های شما با استفاده از تامین فوری قطعات یدکی اصلی و OEM TCM مطمئناً عملکرد تجهیزات صنعتی شما را برای سال های آینده افزایش می دهد.

یکی دیگر از نقاط قوت TCM این است که می‌تواند گزینه‌های باکیفیت، جایگزین‌ها و جایگزین‌هایی را ارائه دهد که اصل و تأیید شده باشند. بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند قطعات خود را با برچسب «قطعات اصلی» برچسب‌گذاری کنند، اما تعداد زیادی نمی‌توانند اصالت آنها را تأیید کنند. TCM متفاوت است. این برندی است که به اصالت و ارائه قطعات اصلی که توسط UniCarriers Corporation به دقت بررسی و تأیید شده است، معتقد است. این امر به ادعای آنها مشروعیت می بخشد و اطمینان حاصل می کند که لیفتراک ها یا قطعات لیفتراک تی سی ام با کارایی بالا و مناسب برای کار در سخت ترین شرایط کاری هستند.

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک تی سی ام

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک تی سی ام ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! قطعات موجود تی سی ام در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک تی سی ام را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک تی سی ام بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه لیفتراک تی سی ام

از زمان تأسیس در سال 1949، TCM به سمت گسترش در توزیع محصولات خود در سال 1950 حرکت کرد تا به بازارهای خارج از کشور برسد، و یکی از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد این شرکت در حال حاضر به جایی رسیده است که می‌خواست، زمانی بود که شروع به ارسال اولین کامیون صادراتی خود به تایوان کرد. در سال 1954 این شرکت نام خود را به Toyo Umpanki Co., Ltd. تغییر داد و از آن زمان تاکنون هرگز متوقف نشده است که یکی از معتبرترین شرکت های بین المللی در جهان باشد. لیفتراک ها بعداً تبدیل یا ادغام شدند و به محصولاتی تبدیل شدند که توسط میتسوبیشی لوئیس توزیع می شد.

قطعات لیفتراک تی سی ام

نام تجاری TCM در سال 1947 زمانی که آقای NoburuNiwa شرکت Niwa Maintenance Operation را راه اندازی کرد شروع به کار کرد. پس از دو سال فعالیت، این شرکت نام خود را به Toyo Carrier Manufacturing Co تغییر داد. این اولین شرکتی بود که اولین لیفتراک ساخت ژاپن را طراحی و تولید کرد. در سال 1956، آنها همچنین لیفتراک 3000 پوندی را طراحی کردند که برای کمک به فعالیت های رصدی به قطب جنوب تحویل داده شد. آنها همچنین در تولید تجهیزات ساختمانی از جمله لودرهای چرخدار مشارکت داشتند، اما هرگز از اهداف خود برای ارائه بازار با لیفتراک های با کیفیت و قابل اعتماد غافل نشد. این شرکت در مورد لیفتراک ها قدرت، قابلیت اطمینان و ارزش ارائه می دهد.

TCM در مقایسه با سایر برندها، بزرگ‌ترین محرک و تولیدکننده است. جدیدترین مجموعه از لیفتراک‌های TCM تجهیزات جابجایی مواد با موتور بنزینی و دیزلی است. ابتدایی ترین لیفتراک های بنزینی و دیزلی دارای ظرفیت های بین 1.5 تا 3.5 تن هستند. لیفتراک با ظرفیت های وزن بالا از 37 تا 43 تن نیز موجود است.

این شرکت دارای تعدادی کارخانه تولیدی است که در سوئد، اسپانیا، ایالات متحده و ژاپن فعالیت می کنند. علاوه بر این، این شرکت دارای شبکه‌های بازاریابی جهانی است که آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی را پوشش می‌دهد. این شرکت در مورد قابلیت اطمینان و مانورپذیری، تصویر و شهرت برجسته‌ای نزد مصرف‌کنندگان دارد.

در طول سال‌ها، این شرکت با تغییراتی روبرو شد، از جمله همکاری قابل توجهی بین شرکت نیسان لیفتراک و شرکت TCM در 1 آوریل 2013. این امر راه را برای تأسیس رسمی UniCarriers Corporation هموار کرد. امروزه سه سهامدار عمده در شرکت وجود دارد. شرکت شبکه نوآوری ژاپن 53.3 درصد از شرکت را کنترل می کند. شرکت ماشین‌آلات ساختمانی هیتاچی 26.7 درصد از شرکت را کنترل می‌کند و 20 درصد دیگر از شرکت توسط نیسان موتور کنترل می‌شود.

لوازم لیفتراک تی سی ام

موجودی گسترده قطعات لیفتراک تی سی ام ما را به صورت آنلاین مرور کنید یا با ما تماس بگیرید تا از موجودی و قیمت قطعات مطلع شوید. ما به شما کمک می کنیم آن را پیدا کنید!

فراموش نکنید، انبار ما مملو از قطعات لیفتراک تی سی ام، و لوازم جانبی انواع بالابر است. بنابراین اگر بخشی را که به دنبال آن هستید به صورت آنلاین نمی بینید، حتما با ما تماس بگیرید ما کلیه قطعات را داریم!

قطعات لیفتراک TCM عبارتند از:

– فورک         – بلبرینگ دکل          – انواع چراغ            – قطعات موتوری

– قطعات گیربکس       – استارت             – دینام            – صندلی   

– قطعات ترمز     – لاستیک       – قطعات فرمان             – پمپ آب و…

بسیار خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم تا قطعات لیفتراک تی سی ام خود را پیدا کنید. اگر برای یافتن قطعه یا استعلام قیمت به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید. 

قطعات لیفتراک تی سی ام

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک تی سی ام انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک تی سی ام در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید