حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک نیسان

پاور پارت یکی از بزرگترین موجودی قطعات لیفتراک نیسان را ارائه می دهد. ما دائماً قطعات جدید لیفتراک را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! این به ما این امکان را می دهد که به عنوان برترین فروشگاه لوازم لیفتراک نیسان در خدمت هموطنان عزیزمان باشیم. ما دردسر برخورد با چند فروشنده را از بین می‌ بریم و به شما این امکان را می‌ دهیم که بر سایر حوزه‌ های عملیات خود تمرکز کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قطعات لیفتراک نیسان، با تیم ما تماس بگیرید!

قطعات لیفتراک نیسان
قطعات لیفتراک نیسان

لوازم یدکی لیفتراک نیسان

محدوده نیسان از تجربه خودروهای آزمایش شده خود بیرون آمد و آن را به طور موثر در تولید لیفتراک به کار برد. لیفتراک های موتوری از 1.5 تن تا 8 تن ظرفیت حمل وزن دارند. سری DX، دستگاه حامل وزن کم، دستگاه هوشمند و جمع و جور 1.5 تا 3.2 تن دارد و در هر دو موتور دیزل و LPG موجود است. محدوده DX به لطف کاتالیزور 3 طرفه استاندارد خود مفتخر است که کمترین میزان آلایندگی را دارد. مصرف سوخت با موتور نیسان ECCS LPG و سطح صدای کم به دلیل کابین شناور بهینه شده است. نیسان به ویژه به تجهیزات تست داخلی (BITE) خود برای تشخیص دقیق عیب افتخار می کند.

سری LX با موتور 1.5 تا 3.6 تن حمل می کند و مدل های متنوعی را برای مطابقت با نیازهای دقیق کاربر ارائه می دهد. لیفتراک های سری LX از پایداری بالا، شعاع چرخش بسیار کوتاه و کاتالیزور 3 جهته برای کاهش آلاینده های موتور و کاهش صدا در عملکرد بهره می برند. عیب‌یابی تعمیر و نگهداری دیجیتال با سری LX برای سهولت تعمیر و نگهداری به موقع تعبیه شده است.

مدل LX35، علاوه بر تمام ویژگی‌های سنتی، از موتور دیزلی Cat IIIA کم اگزوز برای استفاده بهینه از سوخت استفاده می‌کند. لیفتراک های نیسان با موتور سری GX و ZX به عنوان استادان این کار سخت شناخته می شوند. موتور دیزلی ZD30 مورد استفاده در سری لیفتراک‌های GX مطابق با الزامات مرحله 3B اروپا در سال 2013 است که آن را به بهینه‌ترین موتور دیزل در کل محدوده تبدیل می‌کند.

مدل های لیفتراک برقی در محدوده های TX3، TX4، BX و QX2 با انواع ویژگی های بی نظیر عرضه می شوند. آنها قادر به حمل بارهای بین 1.25 تن تا 3 تن هستند. جدیدترین سری QX2 یک دستگاه آسانسور برقی 80 ولتی 4 چرخ AC است. QX2 با دارا بودن چهار حالت عملکرد و پنج حالت احیا کننده با ساعات طولانی باتری، راه حلی برای بسیاری از نیازهای کاربر در هنگام انجام عملیات حمل بار متوسط است.

نیسان همچنین ماشین‌های انبارداری را ارائه می‌کند که شامل کامیون‌های دسترسی، سفارش‌دهی، حمل‌کننده پالت و استکر پالت در انواع مختلف می‌شود. تأسیسات تولید لیفتراک نیسان و قطعات لیفتراک نیسان در مکان‌های مختلف در سطح جهان یافت می‌شود تا دسترسی مشتریان را افزایش دهد.

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک نیسان

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک نیسان ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! قطعات موجود نیسان در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک نیسان را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک نیسان بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه نیسان

تاریخچه نیسان برای ارائه محصولات موفق امروزی بیش از 50 سال است. در واقع، نیسان در طول تاریخ طولانی و غنی خود از چالش ها و تغییرات تکنولوژیک از تکامل باز نمی ایستد. و همه این تغییرات با ایمنی و پایداری در دست نیسان پیش می رود.

آنچه که همه باید به خاطر داشته باشند این است که تأسیسات تولید نیسان تحت تحقیقات گسترده و بررسی دوام قرار می‌گیرند، بنابراین هر بخش و بسته‌ای از فرآیند تولید به آرامی پیش می‌رود و با یک محصول نهایی فوق‌العاده به پایان می‌رسد. ارائه چنین سطح استاندارد فنی با بالاترین کیفیت چیزی است که به شدت موفقیت نیسان را تا به امروز مشخص می کند.

قطعات لیفتراک نیسان

نیسان به عنوان یک شرکت با تکیه بر تجربه غنی خود در صنعت خودرو در سال 1957 شروع به کار کرد و اولین بالابر خود را در کارخانه توتسوکا تولید کرد. پس از 10 سال، این شرکت اولین لیفتراک خود را به اروپا صادر کرد. این شروع تولید سودآور ماشین آلات جابجایی مواد بود که نیازهای مشتریان را برآورده می کرد.

با اهمیت روزافزون بین المللی بالابر و قطعات لیفتراک نیسان، این برند به سمت کسب گواهینامه های بین المللی حرکت کرد و در سال 1996، نیسان لیفتراک Espana S.A گواهینامه ISO-9000 را برای تولید و توزیع بالابر دریافت کرد. دوستی با محیط زیست یکی از ویژگی های حیاتی هر سازمان چندملیتی درگیر در تجهیزات حمل و نقل مواد است، نیسان استاندارد ISO-14001 را برای سیستم مدیریت زیست محیطی تولیدات لیفتراک در سال 1999 به دست آورد. با ظهور هزاره جدید، نیسان بالابر Espana S.A به معیار تولید خود رسید. 50000مین واحد در سال 2001. در حال حاضر سرمایه گذاری های عمده ای در خانه تولید نیسان در اسپانیا انجام شد تا ظرفیت تولید افزایش یابد و 70000 دستگاه تا سال 2004 به بازار عرضه شد. سری LX که در سال 2004 راه اندازی شد و به دنبال آن سری TX برقی AC سه چرخ عقب عرضه شد. و چهار چرخ AC سری الکتریکی BX در سال 2006 راه اندازی شد. تا سال 2007، این شرکت 50 سالگرد تولید با کیفیت و دسترسی آنها به مشتریان جهانی در سراسر جهان را با 90000 دستگاه در زمین جشن گرفت. در سال های بعد، نیسان لیفتراک سری GX و TX4 ماشین آلات بالابر و به دنبال آن مدل QX2 را روانه بازار کرد. آخرین معرفی در لیفتراک های برقی سری ZX و RG هستند.

لوازم لیفتراک نیسان

تامین کارآمد قطعات لیفتراک نیسان برای بهره وری و عملکرد لیفتراک های نیسانی که در سازمان خود استفاده می کنید بسیار ضروری است. بنابراین، به همان اندازه مهم است که شرکت اطمینان حاصل کند که شما تمام قطعات مورد نیاز را به موقع و در هر مکانی دریافت کنید، و این همان کاری است که نیسان در بهترین حالت خود انجام می دهد! پاور پارت از عرضه کنندگان قطعات لیفتراک نیسان است که تحویل سریع قطعات را تضمین کنند و اطمینان حاصل کنند که مشتریان قطعات مورد نیاز خود را در زمان مناسب دریافت می کنند.

قطعات لیفتراک نیسان شامل: شاخک لیفتراک، یاتاقان دکل، غلتک دکل، کندانسور، تنظیم کننده ولتاژ، شمع، دزدگیر و چراغ، استارت، دینام و غیره می باشد که در صورت نیاز به هر یک از این قطعات، خط اولیه پشتیبانی شما خواهد بود.

قطعات لیفتراک نیسان

پاور پارت همیشه از لوازم جانبی و قطعات لیفتراک نیسان اصلی با کیفیت بالا استفاده می‌کند که از بهترین استانداردهای عملکرد پیروی می‌کنند و مطمئن هستند که ایمنی و امنیت وسیله شما هرگز به خطر نمی‌افتد. تأکید بر قطعات اصلی ضروری است زیرا این قطعات معمولاً نسبت به قطعات غیر اصل دوام بیشتری دارند، عملکردی برابر با قطعات اصلی دارند و معمولاً دارای یک بسته گارانتی بزرگ هستند که از ارزش فروش مجدد و گارانتی لیفتراک شما محافظت می کند.

قطعات لیفتراک نیسان

در کاتالوگ قطعات لیفتراک نیسان ما، طیف گسترده ای از قطعات جایگزین مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات لیفتراک نیسان شامل قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)، قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)، موتورها و قطعات موتور (تسمه، بلبرینگ، پیستون، چرخ فلایو، میل لنگ، …) خنک کننده (یعنی رادیاتورها، پمپ های آب، …)، قطعات انتقال، چراغ ها، فیلترها، قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

ما برای مدل های زیر قطعاتی را ارائه می دهیم:

همین امروز با ما تماس بگیرید و متخصصان قطعات لیفتراک نیسان ما برای تهیه قطعات مورد نیاز شما با شما همکاری خواهند کرد.

  • لیفتراک نیسان دیزل : TD27 , TD47 , TD42 , QD32 , SD25 , SD33
  • لیفتراک نیسان بنزینی : K25 , K21 , K15 , H20 , H25 , H15

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک نیسان انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک نیسان در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات لیفتراک نیسان آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید