حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک کلارک

خواه به بلبرینگ، کیت آب بندی، زنجیر بالابر یا سایر اجزای نیاز داشته باشید، پاور پارت مقصد شما برای قطعات لیفتراک کلارک است. با هزاران قطعه موجود برای تمامی مدل های بالابر کلارک، مطمئن باشید که قطعات مورد نیاز شما را در اختیار داریم. بسته به موقعیت مکانی شما، ما همچنین ارسال سریع مستقیماً به درب منزل شما ارائه می دهیم. این تضمین می‌کند که کمترین زمان ممکن را در انتظار قطعات صرف کنید. 

قطعات لیفتراک کلارک
قطعات لیفتراک کلارک

لوازم یدکی لیفتراک کلارک

موجودی جامع و حمل و نقل سریع – با دسترسی آسان به تقاضای بالا قطعات لیفتراک کلارک برای هر مدل بالابر کلارک، می‌توانیم هر سفارش را به سرعت پیدا کنیم، انتخاب کنیم و ارسال کنیم. این به ما این امکان را می دهد که حمل و نقل سریع را برای اکثر سفارشات ارائه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که قطعات خود را در اسرع وقت دریافت خواهید کرد. 

کاهش هزینه، نه کیفیت – قطعات لیفتراک کلارک ما کیفیت و عملکرد مورد انتظار شما را ارائه می دهد. هر جزء مورد آزمایش قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که آنها می توانند سخت ترین مشاغل را در صنایع مختلف انجام دهند و کیفیت و قابلیت اطمینان را تضمین کنند. ما پشت هر قطعه که می‌فروشیم ایستاده‌ایم. 

پشتیبانی فنی از کارشناسان کلارک – وقتی به قطعات لیفتراک کلارک نیاز دارید، در اسرع وقت باید به دستتان برسد. در پاور پارت، ما این را درک می کنیم. به همین دلیل است که لوازم سفارشی را سریعا ارسال کنیم. علاوه بر این، تیم ما در تمام مدل های بالابر کلارک به خوبی تسلط دارد. این به ما امکان می دهد حتی اگر از اجزای مورد نیاز خود مطمئن نیستید، به شما کمک کنیم تا لوازم صحیح را پیدا کنید. همین امروز با تیم ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم راه حل هایی را برای نیازهای لوازم یدکی شما ارائه دهی

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک کلارک

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک کلارک ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! قطعات موجود کلارک در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک کلارک را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک کلارک بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه لیفتراک کلارک

در سال 1917 کلارک اولین لیفتراک در جهان را اختراع کرد و از آن زمان تاکنون بیش از 1 میلیون دستگاه در سراسر جهان تولید کرده است که امروزه بیش از 350000 دستگاه کلارک در حال کار است. 

قطعات لیفتراک کلارک

کلارک همواره یکی از پیشرفته‌ ترین و پاسخگوترین تولیدکنندگان لیفتراک بوده است و به طور مداوم به دنبال راه‌های نوآورانه برای بهبود محصول، گسترش خدمات و ارائه ارزش برجسته به مشتریان خود بوده و در عین حال سنت «ساخت تا آخر» خود را حفظ کرده است.

کلارک یکی از بزرگترین شبکه های پشتیبانی در صنعت حمل و نقل مواد را دارد، با بیش از 350 فروشنده و بیش از 550 مکان در سراسر جهان در خدمت شما هستند تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از دستگاه خود می برید.

کلارک یک تجارت جهانی است، با تحقیقات و توسعه و مکان‌های تولیدی در ایالات متحده آمریکا، اروپا، استرالیا و آسیا که همگی به تولید سخت‌ کوش‌ ترین و با ارزش‌ ترین لیفتراک اختصاص دارند. همه لیفتراک‌ های CLARK “برای ماندگاری ساخته شده‌اند”، با دانش اختصاصی که تنها از ساخت و پشتیبانی 1 میلیون لیفتراک در بیش از 100 سال به دست می‌ آید.

این صنعت در آسیای جنوب شرقی توسط Clark International South Pacific مدیریت می شود که از دفتر مرکزی آن در سیدنی، استرالیا و دفتر منطقه ای آن در سنگاپور فعالیت می کند.

لوازم لیفتراک کلارک

در پاور پارت، ما می دانیم که چقدر مهم است که لیفتراک خود را دوباره راه اندازی و سریع کار کنید. هدف ما این است که در مورد سفارش و تحویل سریع و مقرون به صرفه قطعات لیفتراک کلارک، سطح را بالا ببریم. قطعات موجود در همان روز ارسال خواهند شد. 

در هر مرحله از فرآیند، به‌روزرسانی‌هایی درباره وضعیت سفارش خود دریافت خواهید کرد. و اگر سوالی داشتید، می توانید با تیم مجرب قطعات لیفتراک کلارک ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید.

با بیش از هزاران قطعه که در انبار واقع شده اند، لوازم یدکی مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات لیفتراک کلارک به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟ با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرید.

کلارک همواره یکی از پیشرفته‌ترین و پاسخگوترین تولیدکنندگان لیفتراک بوده است و به طور مداوم به دنبال راه‌های نوآورانه برای بهبود محصول، گسترش خدمات و ارائه ارزش برجسته به مشتریان خود بوده و در عین حال سنت «ساخت تا آخر» خود را حفظ کرده است.

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک کلارک انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک کلارک در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید