حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

قطعات لیفتراک لینده

قطعات لیفتراک لینده اصلی برای عملکرد صحیح وسیله بسیار مهم است، چیزی که ما به ارائه آن عادت داریم. پاور پارت دارای انبار گسترده ای از لوازم یدکی لیفتراک لینده با بیشترین چرخش بر اساس تجزیه و تحلیل است. با این حال، این فقط برای برند اصلی لینده ما نیست. ما توانسته‌ ایم در چند برند تخصص داشته باشیم. 

بخش قطعات لیفتراک لینده ما کاملاً احساس فوریت را می داند و ماشین آلات مشتریان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به کار باز خواهند گشت.

قطعات لیفتراک لینده
قطعات لیفتراک لینده

لوازم یدکی لیفتراک لینده

استفاده از قطعات با کیفیت از قابلیت اطمینان و کارایی تجهیزات محافظت می کند. این به نوبه خود هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد و عملکرد کسب و کار را بهینه می کند.

ما با بهره برداری از بزرگترین مرکز توزیع قطعات لیفتراک در ایران، طیف گسترده ای از قطعات لیفتراک لینده را ارائه می دهیم که مطابق با مدل های فعلی و قدیمی تضمین شده است.

با در دسترس بودن بیش از 96 درصد از قطعات موردنیاز هر لیفتراکی؛ ما ارسال در همان روز را داریم که حداکثر زمان کار و حداقل هزینه تعمیر را تضمین می‌ کند. سرعت تامین قطعات به طور مستقیم بر انجام کار تعمیر و نگهداری به موقع تأثیر می گذارد. سیستم تامین قطعات لیفتراک لینده پاور پارت سریعترین زمان ارسال را تضمین می کند. 

پاور پارت نمایندگی قطعات لیفتراک لینده

کاتالوگ آنلاین قطعات لیفتراک لینده ما را جستجو کنید! ما سریعترین خدمات را از مشاهده لوازم در کاتالوگ آنلاین خود تا تحویل درب منزل ارائه می دهیم! قطعات موجود لینده در همان روز ارسال می شود. بخشی را که نیاز دارید نمی یابید؟ تیم خدمات مشتری ما دوست دارد به شما در پیگیری آن کمک کند.

ما دائماً قطعات لیفتراک لینده را به مجموعه محصولات خود اضافه می کنیم. فیلترها، لاستیک ها، باتری ها، اجزای موتور… شما نام ببرید، ما آن را داریم! 

خدمات ما در پاور پارت:
  • پشتیبانی از اکثر مدل‌ ها.
  • 95٪ حمل و نقل در همان روز، تحویل در روز بعد به همه مشتریان ما.
  • یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی که بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه می دهد.
  • پایگاه داده ای با بیش از هزاران محصول

اگر شماره قطعه مورد نظر خود را نمی دانید، نگران نباشید! powerpartco.com یک تیم خدمات مشتری اختصاصی دارد تا به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. تنها چیزی که باید در مورد قطعات لیفتراک لینده بدانید شماره مدل و شماره سریال است تا شروع کنید! حتی می‌ توانیم قطعاتی را که سایر تامین‌ کنندگان قادر به انجام آن نیستند، تهیه کنیم.

تاریخچه لیفتراک لینده

Linde Material Handling برخاسته از یک سازمان صنعتی متنوع آلمانی است که ریشه های آن به بیش از 130 سال قبل بازمی گردد. در سال 1955، توسعه اولین وسیله نقلیه با درایو هیدرواستاتیک و در سال 1960، توسعه اولین کامیون با این مفهوم محرک، پایه و اساس ظهور Linde را برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین تولید کنندگان لیفتراک و تجهیزات انبار در جهان گذاشت.

 

در دهه 1960، گروه Linde خود را در بازار جهانی تجهیزات صنعتی، به ویژه لیفتراک ها تثبیت کرد. این شرکت با توسعه محصول جدید و خریدهای استراتژیک در اروپا و ایالات متحده، از جمله Fenwick، Henley و Lansing Bagnall، تجهیزات حمل و نقل مواد خود را در سطح جهانی گسترش داد. 

در فوریه 2013 Konecranes دارایی های خاصی از برند Linde گروه Kion را به دست آورد. هر دو شرکت Konecranes و Linde Material Handling به ارائه طیف کاملی از کامیون‌ های بالابر حمل کانتینر از جمله کانتینرهای دستی، کانتینرهای خالی و کانتینرهای باربری ارائه می‌ کنند. امروزه Linde یکی از بزرگترین تولید کنندگان لیفتراک و تجهیزات انبار در جهان است و رهبر بازار در اروپا است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد لیفتراک Linde برای چندین دهه بدون تغییر باقی مانده است: درایو هیدرواستاتیک Linde، که نیروی موتور را به چرخ های محرک منتقل می کند و هیدرولیک را بدون هیچ ضرری از طریق یک سیستم هیدرولیک بسته و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری بالا می برد. تحت اصلاح فنی مداوم، استارت نرم، تغییر جهت سریع و مانور دقیق و حساس را در تنگ‌ترین فضاها ممکن می‌سازد، در حالی که حداکثر عملکرد هندلینگ را با حداقل مصرف سوخت تضمین می‌کند.

لوازم لیفتراک لینده

پاور پارت طیف کاملی از محصولات را برای بالابرهای دیزلی لینده، لیفتراک های برقی و تجهیزات حمل و نقل انبار شما عرضه می کند. ما دانش گسترده‌ای برای شناسایی دقیق و سریع قطعات لیفتراک لینده داریم و می‌ توانیم قطعاتی را عرضه کنیم که ممکن است در بازار نایاب باشند. ما به سراسر ایران با قیمت های بسیار رقابتی ارسال می کنیم.

ما قادر به ارائه طیف گسترده ای از قطعات از جمله دینام و موتور استارت، محور، بلبرینگ، تسمه، قطعات ترمز، زنجیر، کلاچ، کمپرسور، قطعات الکتریکی، موتور، قطعات موتور، پمپ های هیدرولیک، انژکتور و تجهیزات تزریق هستیم. کیت، مهر و موم، قطعات فرمان، قطعات تعلیق، توربوشارژر، سوپاپ و غیره برای انواع خودروهای قدیمی و مدرن.

ما می‌توانیم قیمت‌های رقابتی برای قطعات متناسب با اجزای اصلی تجهیزات شما ارائه دهیم. 

قطعات لیفتراک لینده

چرا باید پاور پارت را به عنوان تامین کننده قطعات لیفتراک لینده انتخاب کنید؟

خرید لوازم یدکی لیفتراک لینده در پاور پارت خدمات ممتاز و تحویل سریع را در عرض 24 تا 48 ساعت تضمین می کند.

در کاتالوگ قطعات آنلاین ما، طیف گسترده ای از قطعات مناسب را پیدا خواهید کرد، از جمله:

قطعات کابین (مانند صندلی، جوی استیک، آینه، …)

قطعات الکتریکی (یعنی باتری، استارت، دینام، …)،

موتورها و قطعات موتور (تسمه، یاتاقان، پیستون، چرخ طیار، میل لنگ، …)

خنک کننده (مانند رادیاتورها، پمپ های آب، …)

قطعات انتقال

چراغ ها

فیلترها

قطعات هیدرولیک (یعنی پمپ های هیدرولیک، موتورهای هیدرولیک، آکومولاتورها، سیلندرهای هیدرولیک، …).

Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید