حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

گزارش نادرستی مشخصات

پروانه موتور لیفتراک نیسان k21

برای اطلاع از قیمت پروانه موتور نیسان k21 با کارشناس بخش برقی پاور پارت تماس بگیرید. 09124333924

  • لیفتراک: کوماتسو ، نیسان
  • موتور : نیسان
  • مدل : k21
بیشـتر

تماس بگیرید

موجود است

قابلیت مقایسه غیرفعال می باشد

تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصل بودن
تحویل اکسپرس
بسته بندی زیبا
نقد و بررسی اجمالی

یکی از لوازم یدکی لیفتراک، پروانه موتور یا پروانه رادیاتور است که قابل استفاده بر روی لیفتراک کوماتسو می باشد. وظیفه ی اصلی پروانه موتور لیفتراک نیسان k21، خنک کردن آب درون رادیاتور است. به گونه ای که آبی که پس از خنک کردن موتور به رادیاتور بر می گردد و در شبکه رادیاتور در جریان است برای خنک شدن نیاز به هوا دارد که این عمل را پروانه موتور لیفتراک با پرتاپ باد به سمت رادیاتور انجام می دهد. پس این قطعه نقش بسیار مهمی را در کارکرد صحیح موتور ایجاد می کند که در صورت آسیب دیدگی آن، در اسرع وقت نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. در واقع اصلی ترین ملاک انتخاب این محصول، کیفیت خوب و قیمت مناسب است که پاور پارت این محصول را با این دو ملاک اصلی به فروش می رساند.

مشخصات پروانه موتور لیفتراک نیسان k21

پروانه موتور نیسان k21 یکی از اجزای مهم سیستم خنک کننده رادیاتور و آب رادیاتور و همچنین موتور لیفتراک است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

پره های این پروانه موتور به گونه ای ساخته شده اند که براحتی آسیب نمی بینند ولی هر گونه خلل یا اختلال در برق یا پره های آن می تواند منجر به جوش آوردن موتور موتور نیسان k21 شود.

پروانه موتور یکی از قطعات لیفتراک نیسان بوده که بسیار باکیفیت ساخته و قادر است که دماهای بالای موتور را تحمل کند و از استحکام بالایی برخوردار بوده که می تواند در زمان مناسب بچرخد. پس اگر موتور و رادیاتور آب نیاز به خنک شدن داشت، این قطعه سریعا وارد عمل می شود.

محل قرارگیری پروانه موتور لیفتراک نیسان k21 در قسمت جلویی موتور بوده و از آنجایی که حجم گرمای ایجاد شده در موتور خودرو زیاد است و احتراق با راندمان بالا انجام می شود، پروانه با چرخش سریع به جابجایی بهتر هوا و خنک کردن موتور کمک می کند.

پاور پارت بزرگترین فروشگاه اینترنتی و بهترین مجموعه قطعات لیفتراک های کوماتسو ، نیسان ، هلی با مناسب ترین قیمت هاست. ما قطعات لیفتراک کوماتسو ، نیسان ، هلی را با قیمت عمده ارائه می دهیم. با ما تماس بگیرید. 09124333924

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
مدل

k21

کشور سازنده

ژاپن

رنگ

سفید

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروانه موتور لیفتراک نیسان k21”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقد و بررسی
Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید