حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

گزارش نادرستی مشخصات

واتر پمپ لیفتراک موتور نیسان h15/h20/h25

برای اطلاع از قیمت واتر پمپ لیفتراک موتور نیسان h15/h20/h25 با کارشناس بخش خنک کننده پاور پارت تماس بگیرید. 09122274745

  • لیفتراک: نیسان
  • مدل :h15/h20/h25
  • موتور : نیسان
بیشـتر

تماس بگیرید

موجود است

قابلیت مقایسه غیرفعال می باشد

تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصل بودن
تحویل اکسپرس
بسته بندی زیبا
نقد و بررسی اجمالی

واتر پمپ لیفتراک موتور نیسان h15/h20/h25 از قطعات لیفتراک است که با قیمتی مناسب در پاور پارت موجود است. پمپ آب قلب سیستم خنک کننده موتور است. این یک پمپ گریز از مرکز است که توسط یک تسمه متصل به میل لنگ موتور به حرکت در می آید. وظیفه اصلی پمپ آب این است که مایع خنک کننده را از طریق بلوک موتور، رادیاتور و شیلنگ های دستگاه فشار دهد تا سیستم موتور خنک بماند.

ویژگی واتر پمپ لیفتراک موتور نیسان h15/h20/h25

واتر پمپ لیفتراک موتور نیسان h15/h20/h25 از قطعات لیفتراک نیسان این محصول از قطعات خنک کننده در لیفتراک نیسان مور استفاده قرار می گیرد و از محصولات موجود در فروشگاه پاور پارت است.

با استفاده زیاد و سن، پمپ آب می تواند مشکلات متعددی داشته باشد که می تواند ظرفیت موتور لیفتراک را تحت تاثیر قرار دهد. تعمیر و نگهداری مداوم واتر پمپ لیفتراک بسیار مهم است. علاوه بر این، در صورتی که به درستی کار نمی کند باید به طور مداوم بررسی شود. روش های زیر برای بررسی پمپ آب است:

  • نشتی قابل مشاهده نشان دهنده خرابی پمپ است. هنگامی که لیفتراک پارک شده است و گودال های مایع خنک کننده در زیر خودرو قابل مشاهده است (ظاهر سبز رنگ)، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید.
  • وقتی کاپوت لیفتراک باز است، در حالی که موتور روشن است، به صدایی که شبیه کتری سوت است گوش دهید.
  • اگر پمپ آب بوی گوگرد یا بوی تخم مرغ فاسد منتشر کند، مایع خنک کننده رادیاتور در حال تبدیل شدن به بخار است. یعنی پمپ به درستی مکش نمی کند.
  • دماسنج ها را رعایت کنید. اگر نشان می دهد که موتور داغ است و یا بوی سوختگی یا دود وجود دارد، پمپ آب به درستی کار نمی کند.
  • بررسی کنید که آیا حوضچه های مایع خنک کننده روی موتور وجود دارد و سیستم پمپ آب را برای هر گونه آسیب بررسی کنید.

پاور پارت بزرگترین فروشگاه اینترنتی و بهترین مجموعه قطعات لیفتراک های نیسان با مناسب ترین قیمت هاست. ما قطعات لیفتراک نیسان را با قیمت عمده ارائه می دهیم. با ما تماس بگیرید. 09122274745

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
مدل

h15/h20/h25

ساخت کشور

اصلی
تایوان
چین

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “واتر پمپ لیفتراک موتور نیسان h15/h20/h25”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقد و بررسی
Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید