حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

گزارش نادرستی مشخصات

رله ۴ فیش لیفتراک کوماتسو ژاپن

برای اطلاع از قیمت رله ۴ فیش لیفتراک کوماتسو ژاپن با کارشناس بخش برقی پاور پارت تماس بگیرید. 09124333924

  • ولتاژ  : ۱۲ ولت و ۲۴ ولت
  •  مناسب  لیفتراک  : کوماتسو
بیشـتر

تماس بگیرید

موجود است

قابلیت مقایسه غیرفعال می باشد

تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصل بودن
تحویل اکسپرس
بسته بندی زیبا
نقد و بررسی اجمالی

رله ۴ فیش لیفتراک کوماتسو ژاپن از قطعات لیفتراک است که با قیمتی مناسب در پاور پارت موجود است. رله یک کلید الکترو مغناطیسی است که به وسیله یک جریان الکتریکی کوچک می تواند جریان الکتریکی بزرگتری را روشن یا خاموش کند. قلب رله یک آهنربای الکتریکی است سیم پیچی که وقتی برق از آن عبور می کند به آهنربای موقت تبدیل می شود.

ویژگی رله ۴ فیش لیفتراک کوماتسو ژاپن

رله ۴ فیش لیفتراک کوماتسو از قطعات لیفتراک کوماتسو  دارای ولتاژ  ۱۲ ولت و ۲۴ ولت می  باشد که از محصولات موجود در فروشگاه پاور پارت است.

می‌توانید رله را به‌عنوان نوعی اهرم الکتریکی در نظر بگیرید که آن را با جریانی کوچک روشن می‌کند و دستگاه دیگری را با استفاده از جریانی بسیار بزرگ‌تر روشن می‌کند همانطور که از نام آن پیداست، بسیاری از سنسورها قطعات فوق العاده حساسی از تجهیزات الکترونیکی هستند و تنها جریان های الکتریکی کوچکی تولید می کنند. رله ها شکاف را پر می کنند و جریان های کوچک را ممکن می سازند تا جریان های بزرگتر را فعال کنند. این بدان معناست که رله ها می توانند به عنوان کلید روشن و خاموش کردن وسایل یا به عنوان تقویت کننده تبدیل جریان های کوچک به جریان های بزرگترکار کنند.

رله لیفتراک به دو صورت سیم کشی می شود: یک کابل ضخیم که از قطب مثبت باتری می آید. کابل ضخیم دوم از رله به قطعه می رود. یک سیم نازک از کلید کنترل روی ستون فرمان یا داشبورد عبور می کند، در حالی که سیم نازک دوم به نقطه اتصال زمین می رود. هنگامی که احتراق روشن می شود منبع الکتریکی افزایش می یابد و تمام قطعات متصل به آن را روشن می کند. بدون رله این به الکتریسیته اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم یک قطعه الکتریکی را تغذیه کند، که می‌تواند منجر به افزایش توان الکتریکی شود که تحریک کرده و به مرور زمان به قطعه آسیب می‌زند.

 پاور پارت بزرگترین فروشگاه اینترنتی و بهترین مجموعه قطعات لیفتراک ها با مناسب ترین قیمت هاست. ما قطعات لیفتراک را با قیمت عمده ارائه می دهیم. با ما تماس بگیرید. 0912227474

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
ولتاژ

۱۲ ولت و ۲۴ ولت

مناسب لیفتراک

کوماتسو

ساخت کشور

اصلی
تایوان
چین

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رله ۴ فیش لیفتراک کوماتسو ژاپن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقد و بررسی
Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید