حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

گزارش نادرستی مشخصات

رینگ پیستون لیفتراک تویوتا 2J

برای اطلاع از قیمت رینگ پیستون لیفتراک تویوتا 2J با کارشناس بخش گیربکسی و موتوری پاور پارت تماس بگیرید. 09124333924

  • لیفتراک: تویوتا
  • مدل: 2J
بیشـتر

تماس بگیرید

موجود است

قابلیت مقایسه غیرفعال می باشد

تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصل بودن
تحویل اکسپرس
بسته بندی زیبا
نقد و بررسی اجمالی

رینگ پیستون لیفتراک تویوتا 2J از قطعات لیفتراک از قطعاتی است که با قیمتی مناسب در پاور پارت موجود است. رینگ‌های موتوری معمولاً در موتورهای کوچک استفاده می‌شوند. رینگ تراکمی رینگ پیستون است که در نزدیکترین شیار رینگ به سر پیستون قرار دارد.

ویژگی رینگ پیستون لیفتراک تویوتا 2J

رینگ پیستون لیفتراک تویوتا 2J از قطعات لیفتراک تویوتا دارای ولتاژ 12 ولت و از محصولات موجود در فروشگاه پاور پارت است.

رینگ های پیستون محفظه احتراق را آب بندی می کنند و گرما را به دیواره سیلندر منتقل می کنند و مصرف روغن را کنترل می کنند. یک رینگ پیستون محفظه احتراق را از طریق فشار ذاتی و اعمالی مهر و موم می کند. فشار ذاتی نیروی فنر داخلی است که حلقه پیستون را بر اساس طراحی و خواص مواد مورد استفاده منبسط می کند.

فشار ذاتی نیاز به نیروی قابل توجهی دارد که برای فشرده کردن رینگ پیستون به قطر کمتری لازم است. فشار ذاتی توسط شکاف حلقه پیستون فشرده نشده یا آزاد تعیین می شود. فاصله رینگ پیستون آزاد فاصله بین دو سر رینگ پیستون در حالت فشرده نشده است. به طور معمول، هرچه شکاف رینگ آزاد پیستون بیشتر باشد، حلقه پیستون در هنگام فشرده شدن در سوراخ سیلندر نیروی بیشتری اعمال می کند.

علاوه بر فشار ذاتی، یک رینگ پیستون از طریق فشار اعمال شده، محفظه احتراق را آب بندی می کند. فشار اعمال شده فشاری است که از گازهای حاصل از احتراق به رینگ پیستون وارد می شود و باعث انبساط آن می شود. برخی از رینگ های پیستون دارای یک لبه پخ در مقابل سطح در حال اجرا هستند. این لبه پخ باعث می شود که رینگ پیستون زمانی که تحت تأثیر فشار گاز احتراق قرار نگیرد، بپیچد.

یک رینگ پیستون باید یک تناسب شعاعی قابل پیش بینی و مثبت بین دیواره سیلندر و سطح در حال حرکت رینگ پیستون برای آب بندی کارآمد ایجاد کند. تناسب شعاعی با فشار ذاتی رینگ پیستون به دست می آید. رینگ پیستون همچنین باید روی زمین های رینگ پیستون مهر و موم داشته باشد.

پاور پارت بزرگترین فروشگاه اینترنتی و بهترین مجموعه قطعات لیفتراک های تویوتا با مناسب ترین قیمت هاست. ما قطعات تویوتا را با قیمت عمده ارائه می دهیم. با ما تماس بگیرید. 09124333924

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
مناسب لیفتراک

تویوتا

ساخت کشور

اصلی
تایوان
چین

مدل

2J

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رینگ پیستون لیفتراک تویوتا 2J”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقد و بررسی
Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید