حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

گزارش نادرستی مشخصات

واشر کامل لیفتراک موتور میتسوبیشی 4g63

برای اطلاع از قیمت واشر کامل لیفتراک موتور میتسوبیشی 4g63 با کارشناس بخش موتوری پاور پارت تماس بگیرید. 09122274745

  • موتور :میتسوبیشی
  • مدل : 4g63
بیشـتر

تماس بگیرید

موجود است

قابلیت مقایسه غیرفعال می باشد

تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصل بودن
تحویل اکسپرس
بسته بندی زیبا
نقد و بررسی اجمالی

واشر کامل لیفتراک موتور میتسوبیشی 4g63 از قطعات لیفتراک است که با قیمتی مناسب در پاور پارت موجود است. در اصل واشر یک مفصل است که از مواد به هم پیوسته ساخته شده است. اساساً یک آب بند مکانیکی است که بین دو سطح مجاور نصب می شود. تا از هرگونه نشتی بین قطعات اتصال یا نشتی به آنها جلوگیری کند. در واقع دو سطح مجاور که برای جلوگیری از نشتی نیاز به واشر دارند. تا حدودی ناقص هستند و از این رو به مواد اضافی برای پر کردن شکاف‌ های کوچک بین دو سطح نیاز دارند.

ویژگی واشر کامل لیفتراک موتور میتسوبیشی 4g63

واشر کامل لیفتراک موتور میتسوبیشی 4g63 از قطعات لیفتراک میتسوبیشی از قطعات موتوری موجود در فروشگاه پاور پارت است. این محصول شامل واشر سر سیلندر ، کاسه نمد سر و ته میل لنگ، اورینگ ، لاستیک ساق سوپاپ ، واشر منیفولد دود ، واشر منیفولد هوا می شود.

برای سطوح چنین قطعاتی از واشرهایی که معمولاً از برش های فلزی ساخته می شوند استفاده می شود. بنابراین واشر کامل لیفتراک باید از یک ماده تسلیم کننده باشد تا بتواند فضا را پر کند و ناهمواری های سطوح غیر کامل را بپوشاند. همچنین از درزگیرها برای کار بر روی واشرها استفاده می شود تا از هرگونه احتمال نشتی حتی در محیط فشرده جلوگیری شود.

پاور پارت بزرگترین فروشگاه اینترنتی و بهترین مجموعه قطعات لیفتراک های میتسوبیشی با مناسب ترین قیمت هاست. ما قطعات لیفتراک میتسوبیشی را با قیمت عمده ارائه می دهیم. با ما تماس بگیرید. 09124333924

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
مدل

4g63

ساخت کشور

اصلی
تایوان
چین

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “واشر کامل لیفتراک موتور میتسوبیشی 4g63”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقد و بررسی
Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید