حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

گزارش نادرستی مشخصات

پدال گاز لیفتراک برقی

برای اطلاع از قیمت پدال گاز لیفتراک برقی با کارشناس بخش موتوری و گیربکسی پاور پارت تماس بگیرید. 09122274745

مناسب  : انواع  لیفتراک برقی

 

 

بیشـتر

تماس بگیرید

موجود است

قابلیت مقایسه غیرفعال می باشد

تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصل بودن
تحویل اکسپرس
بسته بندی زیبا
نقد و بررسی اجمالی

پدال گاز لیفتراک برقی از قطعات لیفتراک است که با قیمتی مناسب در پاور پارت موجود است. پدال گاز لیفتراک برقی یک دستگاه تغذیه سیگنال سرعت برای انواع کنترل کننده های سرعت موتور است که برای وسایل نقلیه جابجایی مواد مانند لیفتراک و کامیون برقی توسعه یافته است.

ویژگی های پدال گاز لیفتراک برقی

در برابر لرزش حداقل 20 ساعت برای ارتعاش تصادفی بین 20 تا 2000 هرتز در هر 3 محور مقاومت  دارد.

پدال گاز لیفتراک برقی با طراحی عالی از تماس بدون روغن بین ریل فلزی و غلتک پلاستیکی که توسط دو فنر برگشتی فولادی ضد زنگ محکم شده است، نصب شده بر روی صفحه زیرین دایکاست آلومینیومی، با مارک های مختلف کنترل کننده موتور، سازگار است.

در انواع دیگر لیفتراک های هیدرواستاتیک، دو پدال گاز وجود دارد که مانند کنترل های جهت دار عمل می کنند. اولین پدال هنگامی که فشار داده می شود لیفتراک را به جلو حرکت می دهد و دیگری کامیون را به سمت عقب حرکت می دهد. اپراتور پای خود را از پدالی به پدال دیگر تغییر می دهد تا لیفتراک را در جهت مورد نظر هدایت کند.

پدال گاز لیفتراک سرعت حرکت لیفتراک برقی را کنترل می کند. یک سنسور ضربه در زیر پدال پا وجود دارد. هر چه حرکت رکاب زدن بیشتر باشد، سیگنال شتاب بیشتر، جریان خروجی از ترمینال کنترل بیشتر می شود و سرعت بیشتر می شود. بسته باتری قدرت، انرژی لازم را برای چرخش موتور پیاده روی فراهم می کند تا لیفتراک حرکت کند.

پدال گاز لیفتراک برقی برای وسایل نقلیه الکتریکی داخلی و خارجی مانند لیفتراک، کامیون برقی، گاری گلف، استکر پالت و تراکتور یدک‌کش ایده‌آل است.

پاور پارت بزرگترین فروشگاه اینترنتی و بهترین مجموعه قطعات لیفتراک ها با مناسب ترین قیمت هاست. ما قطعات لیفتراک ها را با قیمت عمده ارائه می دهیم. با ما تماس بگیرید. 09122274745

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
ساخت کشور

اصلی
تایوان
چین

مناسب لیفتراک

انواع لیفتراک برقی

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پدال گاز لیفتراک برقی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقد و بررسی
Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید