حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

گزارش نادرستی مشخصات

پمپ ترمز لیفتراک کوماتسو مدل FD/G10

برای اطلاع از قیمت پمپ ترمز لیفتراک کوماتسو مدل FD/G10 با کارشناس بخش موتوری پاور پارت تماس بگیرید. 09122274745

  • لیفتراک: کوماتسو
  • مدل : FD/G10
بیشـتر

تماس بگیرید

موجود است

قابلیت مقایسه غیرفعال می باشد

تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصل بودن
تحویل اکسپرس
بسته بندی زیبا
نقد و بررسی اجمالی

پمپ ترمز لیفتراک کوماتسو مدل FD/G10 از قطعات لیفتراک است که با قیمتی مناسب در پاور پارت موجود است. پمپ ترمز شامل یک پمپ هیدرولیک است که از طریق پای اپراتور کار می کند و مایعات ترمز تحت فشار را از طریق خطوط ترمز به داخل کالیپرهای ترمز و سیلندرهای چرخ می فرستد.

ویژگی پمپ ترمز لیفتراک کوماتسو مدل FD/G10

پمپ ترمز لیفتراک کوماتسو مدل FD/G10 از قطعات لیفتراک کوماتسو و محصولات موجود در فروشگاه پاور پارت است.

پمپ ترمز لیفتراک به طور کلی شامل اجزای زیر است: مخازن اولیه و ثانویه، فنجان لاستیکی، پیستون های اولیه و ثانویه، فنرهای برگشتی و محفظه. هنگامی که پدال ترمز فشار داده می شود پیوند آن با پیستون اولیه آن را به جلو هل می دهد. فشار رو به جلو باعث ایجاد فشار در خطوط سیلندر و ترمز می شود و پیستون اولیه را مجبور می کند تا روی پیستون ثانویه نیز فشار وارد کند. هر دو مدار ترمز پیستون اولیه و ثانویه در صورتی که ترمزها در حد مطلوب خود کار کنند، فشار مساوی را دریافت می کنند.

نقص سیستم ترمز برای هر وسیله نقلیه ای غیرقابل قبول است. مخصوصاً برای لیفتراک‌هایی که معمولاً در محیط‌ های بسته یا در خارج از ساختمان کار می‌کنند بسیار خطرناک است. سیستم ترمز شامل تعدادی از قطعات کار می شود که هر قسمت نقش مهمی را ایفا می کند. یک سیستم ترمز معیوب را می توان به دلایل مختلفی نسبت داد. با این حال، یکی از خرابی‌های اصلی که می‌تواند بقیه مکانیسم را غیرقابل تحمل کند، خرابی پمپ ترمز است. در صورت خرابی، ممکن است متوقف شود تا فشار یکسانی به هر دو مجموعه لاستیک منتقل شود و در نتیجه ظرفیت ترمز کامیون لیفتراک کاهش یابد. اگر بازرسی و اصلاح نشده باقی بماند، خطا ممکن است منجر به از کار افتادن کامل سیستم ترمز شود. از این رو، مهم است که پمپ ترمز لیفتراک را هر از چند گاهی بررسی کنید. برخی علائم ممکن است بازرسی را تسهیل کند و می تواند در عیب یابی مفید باشد.

 پاور پارت بزرگترین فروشگاه اینترنتی و بهترین مجموعه قطعات لیفتراک های کوماتسو با مناسب ترین قیمت هاست. ما قطعات لیفتراک کوماتسو را با قیمت عمده ارائه می دهیم. با ما تماس بگیرید. 09122274745

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی
سایر مشخصات
مناسب لیفتراک

کوماتسو

مدل

FD/G10

ساخت کشور

اصلی
تایوان
چین

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ ترمز لیفتراک کوماتسو مدل FD/G10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقد و بررسی
Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید