حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

22747450912

با ما در تماس باشـید

گزارش نادرستی مشخصات

چراغ گردان فابریک لیفتراک از 10 تا 110 ولت

برای اطلاع از قیمت چراغ گردان فابریک لیفتراک از 10 تا 110 ولت با کارشناس بخش الکترونیکی لیفتراک پاور پارت تماس بگیرید. 09122274745

  • مدل : لیفتراک از 10 تا 110 ولت
بیشـتر

تماس بگیرید

موجود است

قابلیت مقایسه غیرفعال می باشد

تضمین بهترین قیمت
ضمانت اصل بودن
تحویل اکسپرس
بسته بندی زیبا
نقد و بررسی اجمالی

چراغ گردان فابریک لیفتراک از 10 تا 110 ولت از لوازم یدکی لیفتراک است که با قیمتی مناسب در پاور پارت موجود است. این قطعه در گروه چراغ های گردان قرار دارد و در هر صنف با توجه به رنگ چراغ ها پیغامی القا می گردد، به طور معمول چراغ های گردان هشدار، با رنگ‌ های محسوسی همراه می باشند؛ به طور مثال در لیفتراک ها به رنگ زرد هستند. چراغ گردان لیفتراکی 10 ولت تا 110 ولت تنها برای لیفتراک مورد استفاده قرار می گیرد و نقش هشدار دهنده و کنترل اوضاع را بر عهده دارد.

ویژگی چراغ گردان لیفتراکی

چراغ گردان فابریک لیفتراک از 10 تا 110 ولت یکی از قطعات الکتریکی لیفتراک محسوب می شود و از شیشه های طلق یا پلی کربنات ساخته شده است که نه تنها بادوام است بلکه پایدار است. این چراغ زرد رنگ اضطراری دارای سه پایه گردان است و با طراحی خاص ساخته شده است. که نور آن برای جلب توجه به حالت چرخشی یا منعکس می شود و شما می توانید آنرا در محیط های پر خطر ببینید.

چراغ گردان لیفتراک 10 تا 110 ولتی استوانه ای شکل با توان نوردهی بسیار بالا کار می کند و بسیار کم مصرف و دارای عمر طولانی است. نصب آن آسان و راحت است، فقط زمان کمی برای نصب آن برای شما صرف می کند. این محصول ضد آب است و می تواند به راحتی با آب و هوای مرطوب و بارانی مقابله کند. و نیز بر اساس استانداردهای کنترل کیفیت بسیار دقیق ساخته شده است، بنابراین عملکرد پایدار و عالی دارد.

این چراغ لیفتراک روایت گر یک حادثه می باشد، حادثه ای که اگر با تأخیر نیروهای امدادی روبه رو شود می تواند منجر به حوادث ناگوار شود. و اگر این قبیل موارد بدون چارچوب باشد و هر وسیله نقلیه بدون رعایت و داشتن محدودیت از چراغ استفاده کند می تواند بی اعتمادی برای سایرین نیز به بار آورد.

 پاور پارت بزرگترین فروشگاه اینترنتی و بهترین مجموعه قطعات لیفتراک ها با مناسب ترین قیمت هاست. ما قطعات لیفتراک را با قیمت عمده ارائه می دهیم. با ما تماس بگیرید. 0912227474

نمایش ادامه مطلب
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چراغ گردان فابریک لیفتراک از 10 تا 110 ولت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نقد و بررسی
Phone icon
تماس با کارشناس فروش
برو به چت واتس اپ
1
نیاز به کمک دارید؟
Scan the code
سلام👋
جهت سوالات خود با چت واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید